Gå til innhold

Er det flere som blir helt tussete rundt EL?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg har etterhvert blitt ganske godt kjent med symptomene rundt EL - og vet sånn ca når det er - fysiske plager som magevondt, litt hodepine o.l.

Men det siste halve året har jeg begynt å bli helt tussete, altså psykisk, rundt EL - og jeg lurer på om det er flere som opplever det.

Det er vanskelig å sette ord på hva som skjer, men jeg er ikke som jeg pleier - tenker anderledes, har veldig "sterke følelser" på både godt og vondt m.m.

Jeg har egentlig tenkt på det som PMS, men etter et par dager er jeg meg selv igjen, og PMS kommer når det nærmer seg mensen. Så det er vel egentlig ikke det. :klø:

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sånn,er ikke helt sikker på om det er rundt eggløsning for jeg synes det er på forskjellig tidspunkt nesten hver gang. Når skal man egentlig ha PMS? Er det en uke før mens eller noen dager før mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dalwhinnie

Jeg blir ganske tussete rundt eggløsning, men det er etter sex med kjæresten ;) Vi prøver ikke å få barn ennå, men jeg merker veldig stor forskjell på sexlysten etter hvor jeg er i syklus, med et absolutt høydepunkt rett før og rundt eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ganske tussete rundt eggløsning, men det er etter sex med kjæresten ;) Vi prøver ikke å få barn ennå, men jeg merker veldig stor forskjell på sexlysten etter hvor jeg er i syklus, med et absolutt høydepunkt rett før og rundt eggløsning.

Sånn er jeg og :sjenert:

Men jeg merker og at følelsene blir sterkere i den perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...