Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #1 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har etterhvert blitt ganske godt kjent med symptomene rundt EL - og vet sånn ca når det er - fysiske plager som magevondt, litt hodepine o.l. Men det siste halve året har jeg begynt å bli helt tussete, altså psykisk, rundt EL - og jeg lurer på om det er flere som opplever det. Det er vanskelig å sette ord på hva som skjer, men jeg er ikke som jeg pleier - tenker anderledes, har veldig "sterke følelser" på både godt og vondt m.m. Jeg har egentlig tenkt på det som PMS, men etter et par dager er jeg meg selv igjen, og PMS kommer når det nærmer seg mensen. Så det er vel egentlig ikke det. :klø: Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #2 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er også sånn,er ikke helt sikker på om det er rundt eggløsning for jeg synes det er på forskjellig tidspunkt nesten hver gang. Når skal man egentlig ha PMS? Er det en uke før mens eller noen dager før mens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #3 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vet ikke helt med pms - jeg tror vel egentlig det er veldig individuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #4 Del Skrevet 3. september 2005 Hva er EL? Jeg er helt dum jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #5 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe... Kanskje det er eggløsning dere mener? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #6 Del Skrevet 3. september 2005 Kanskje det er eggløsning dere mener? ← Stemmer det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #7 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 3. september 2005 #8 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg blir ganske tussete rundt eggløsning, men det er etter sex med kjæresten Vi prøver ikke å få barn ennå, men jeg merker veldig stor forskjell på sexlysten etter hvor jeg er i syklus, med et absolutt høydepunkt rett før og rundt eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. september 2005 #9 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg blir ganske tussete rundt eggløsning, men det er etter sex med kjæresten Vi prøver ikke å få barn ennå, men jeg merker veldig stor forskjell på sexlysten etter hvor jeg er i syklus, med et absolutt høydepunkt rett før og rundt eggløsning. ← Sånn er jeg og Men jeg merker og at følelsene blir sterkere i den perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå