AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har surra for mye på dette underforumet. Og helt ærlig så har det gjort noe med min egen seksualitet og selvtillit. Det er mye snakk om trange vaginaer, hårvekst på kvinner og hengepupper. Når jeg har en dårlig dag må jeg innrømme at jeg får lite lyst å kle meg naken for mannen. Utrolig teit at prat på nettet gjør slikt, men som ei voksen dame som har slitt med anoreksi i ungdomsårene skal det ikke så mye til. Fire barn har satt spor på kroppen min som jeg skulle ønske jeg kunne viske vekk. Selv om jeg er tynn og får mange flotte kommentarer, er ikke brystene som før, jeg har strekkmerker og jeg føler magen aldri blir flat uansett hvor mange situps jeg tar. Til du som sitter på dette underforumet og føler at det går inn på selvtilliten. Til deg som trenger det. Jeg har vært på en håndfull begravelser i mitt liv. Når mennesker har stått med tårevåte øyne for å si sine siste hilsener, er det aldri8 den trange fitta, de faste puppene eller det hårløse livet som er i fokus. Det er også sjelden lengden på håret, bredden på nesa, lengden på vippene, den flate magen eller størrelsen på leppene blir nevnt. Husk det. Dette handler ikke om at noen ikke har rett til å si hva de vil. Dette er bare en handsup til de som føler seg ikke bra nok. For når jeg føler meg ikke bra nok, så søker jeg bekreftelse på det. Og hva er vel bedre enn seksualitetsforumet på kvinneguiden? Livet er for kort til å veie cornflakes. Husk det. Anonymkode: fab35...6f1 11
Silva Pluvialis Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 (endret) Det er veldig trist at folk på seksualforumet har så stort kroppsfokus at det påvirker folk negativt. Det er stadig diskusjoner om overvekt, peniser, underliv, kjønnslepper, pupper osv., og jeg er enig med deg. Endret 7. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har surra for mye på dette underforumet. Og helt ærlig så har det gjort noe med min egen seksualitet og selvtillit. Det er mye snakk om trange vaginaer, hårvekst på kvinner og hengepupper. Når jeg har en dårlig dag må jeg innrømme at jeg får lite lyst å kle meg naken for mannen. Utrolig teit at prat på nettet gjør slikt, men som ei voksen dame som har slitt med anoreksi i ungdomsårene skal det ikke så mye til. Fire barn har satt spor på kroppen min som jeg skulle ønske jeg kunne viske vekk. Selv om jeg er tynn og får mange flotte kommentarer, er ikke brystene som før, jeg har strekkmerker og jeg føler magen aldri blir flat uansett hvor mange situps jeg tar. Til du som sitter på dette underforumet og føler at det går inn på selvtilliten. Til deg som trenger det. Jeg har vært på en håndfull begravelser i mitt liv. Når mennesker har stått med tårevåte øyne for å si sine siste hilsener, er det aldri8 den trange fitta, de faste puppene eller det hårløse livet som er i fokus. Det er også sjelden lengden på håret, bredden på nesa, lengden på vippene, den flate magen eller størrelsen på leppene blir nevnt. Husk det. Dette handler ikke om at noen ikke har rett til å si hva de vil. Dette er bare en handsup til de som føler seg ikke bra nok. For når jeg føler meg ikke bra nok, så søker jeg bekreftelse på det. Og hva er vel bedre enn seksualitetsforumet på kvinneguiden? Livet er for kort til å veie cornflakes. Husk det. Anonymkode: fab35...6f1 Jeg er helt enig med deg. Personlig er jeg en av de som har et fullstendig ødelagt selvbilde, og jeg er veldig opptatt av egne feil og mangler. I min verden er jeg det styggeste mennesket på jord som ikke fortjener noe som helst fordi jeg er så mislykket som jeg er. Jeg henger meg også veldig opp i hvordan kroppen min ser ut, som igjen gjør at jeg ikke tør å ha sex lenger. Jeg var seksuelt aktiv tidligere (er en del år siden nå) og hadde et litt mer balansert forhold til kroppen før, men det blir verre med årene - og jeg merker at jeg påvirkes av dette forumet i stor grad. Jeg leser stadig vekk at kroppen min er feil her inne. At jeg ikke er stram nok, attraktiv nok, generelt bra nok for det motsatte kjønn. Er så klart noen tapre kvinner som prøver å overbevise meg, men menn gir meg ingen oppmerksomhet eller interesse, de ønsker heller ikke snakke om dette temaet. De få jeg har snakket med det om, forstår absolutt ingenting selv om jeg forklarer så godt jeg kan. Kvinner kan forstå, men menn skjønner ikke kroppspresset og utseendepresset vi kvinner har. De kan kanskje relatere til det med tanke på dette maset om riktig penisstørrelse og høyde, men det er ikke alle menn som føler på dette presset heller (og de burde ikke det). Sex handler om mer enn kropp og utseende. Når jeg har hatt sex med menn har jeg aldri vært opptatt av detaljer. Jeg har vært opptatt av hvordan mannen behandler meg, om han begjærer meg, om han tar hensyn til meg og respekterer meg, om han nyter det jeg gjør, om han er komfortabel. Jo mer lyst han har hatt på meg, jo mer tent har jeg blitt. Jeg har verdsatt hans kropp slik den er, og jeg har ligget med tykke menn og tynne menn, hårete menn og ikke hårete menn, samt menn med liten penis og større penis. Nå høres det ut som jeg har ligget med mange, det har jeg ikke, men de har alle vært forskjellige - og fantastiske og deilige på sin måte. Noen av dem var ikke så gode i senga, og da manglet de kvaliteter jeg verdsatte, som gjensidig respekt, å vise begjær tydelig med ord og kroppsspråk, nysgjerrighet til å utforske og det å være avslappet nok til å rett og slett bare nyte det som skjer der og da. Nyte hverandre og bli oppslukt i hverandre. Sex er så jævla mye, men jeg nekter meg selv det fordi jeg føler jeg ikke er bra nok eller attraktiv nok. Anonymkode: b9998...dc9 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 En tanke fra sidelinjen: Det går jo an å si nei til menn. Nå mener jeg ikke å bli lesbisk, men å si nei til de dustemennene som regjerer her inne, og som kun sprer kvalme, og si ja til de bra mannfolkene som sier seg enig med kvinner. Det er kvinner som sitter på den seksuelle gullgruva. Likevel er det ofte mennene som suger verdien ut av den. Jeg må si jeg rister litt på hodet av å lese innlegg fra kvinner som legger seg helt flat for hvert minste ord fra menn og trykker det til sitt bryst som om det var en hellig skrift. Ikke gi ved dørene. Hold igjen, i visshet om at det de sier her inne er reinspikka manipulasjon. At det er de som er den desperate part, ikke kvinnene. Hadde de ikke vært desperate, så hadde de heller ikke behøvd å trøkke ned kvinner. Anonymkode: 62886...8c6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå mener jeg ikke å bli lesbisk, men å si nei til de dustemennene som regjerer her inne, og som kun sprer kvalme, og si ja til de bra mannfolkene som sier seg enig med kvinner. Anonymkode: 62886...8c6 Mennene som regjerer her inne med å tråkke ned kvinner og slenge dritt om utseendet deres, er ikke menn vi møter i det virkelige liv. Og så er det jo slik at mange menn sier seg enig med kvinnen bare for å bevare husfreden og gjøre den enkelte kvinnen fornøyd, men så sier han noe annet bak ryggen hennes. Illojale og uærlige menn finnes det i hopetall. De er vanskelige å sile ut med mindre man er en god menneskekjenner, eller rettere sagt: mannekjenner. Anonymkode: b9998...dc9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Livet er for kort til å veie cornflakes. Husk det. Dette er den rette innstillinga 🤩 Anonymkode: 62886...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må si jeg rister litt på hodet av å lese innlegg fra kvinner som legger seg helt flat for hvert minste ord fra menn og trykker det til sitt bryst som om det var en hellig skrift. Kan ikke si jeg har sett noe særlig av det, heldigvis. Anonymkode: 2f63a...d80 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mennene som regjerer her inne med å tråkke ned kvinner og slenge dritt om utseendet deres, er ikke menn vi møter i det virkelige liv. Og så er det jo slik at mange menn sier seg enig med kvinnen bare for å bevare husfreden og gjøre den enkelte kvinnen fornøyd, men så sier han noe annet bak ryggen hennes. Illojale og uærlige menn finnes det i hopetall. De er vanskelige å sile ut med mindre man er en god menneskekjenner, eller rettere sagt: mannekjenner. Anonymkode: b9998...dc9 Men tenk litt etter, hvorfor er det da så mange menn som søker etter en kvinne de virkelig kan skjemme bort? En kvinne å behandle som en dronning? Som ønsker å la henne være i fokus? Kan det ha noe å si med at kvinner ofte hyller de mennene som gjør som de selv vil, og kaller disse maskuline og alfa, mens de kaller de fine mennene som er oppriktig interessert i å være god mot kvinner, for tøffelhelter. Anonymkode: 62886...8c6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men tenk litt etter, hvorfor er det da så mange menn som søker etter en kvinne de virkelig kan skjemme bort? En kvinne å behandle som en dronning? Som ønsker å la henne være i fokus? Kan det ha noe å si med at kvinner ofte hyller de mennene som gjør som de selv vil, og kaller disse maskuline og alfa, mens de kaller de fine mennene som er oppriktig interessert i å være god mot kvinner, for tøffelhelter. Anonymkode: 62886...8c6 Er det ikke helst enkelte menn her inne som bruker de begrepene? Anonymkode: 2f63a...d80 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan ikke si jeg har sett noe særlig av det, heldigvis. Anonymkode: 2f63a...d80 Det er nesten så jeg tror du tuller. Er det én ting som forumet nesten er mer fylt av, enn tullete og overfladiske krav fra menn, så må det være innlegg fra kvinner hvor de spør menn om hva menn liker, og hva menn synes er sexy, og hva menn foretrekker, osv. Det blir som TS skrev; AnonymBruker skrev (57 minutter siden): For når jeg føler meg ikke bra nok, så søker jeg bekreftelse på det. Og hva er vel bedre enn seksualitetsforumet på kvinneguiden? Anonymkode: 62886...8c6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men tenk litt etter, hvorfor er det da så mange menn som søker etter en kvinne de virkelig kan skjemme bort? En kvinne å behandle som en dronning? Som ønsker å la henne være i fokus? Kan det ha noe å si med at kvinner ofte hyller de mennene som gjør som de selv vil, og kaller disse maskuline og alfa, mens de kaller de fine mennene som er oppriktig interessert i å være god mot kvinner, for tøffelhelter. Anonymkode: 62886...8c6 Hvor finner du disse mennene? Jeg har ikke sett noe til dem. Anonymkode: b9998...dc9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke helst enkelte menn her inne som bruker de begrepene? Anonymkode: 2f63a...d80 Njæ, menn bruker typisk begrepet alfa og kvinner bruker begrepet dominant. Men det er jo stort sett det samme. Anonymkode: 62886...8c6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor finner du disse mennene? Jeg har ikke sett noe til dem. Anonymkode: b9998...dc9 Jeg ser de over alt! Jeg har selv hatt disse etter meg hele livet, men jeg er jo bare én og behøver jo bare én. Så jeg forsøker å reklamere til andre kvinner om disse mennene, og særlig derfor blir jeg litt oppgitt når damene tilsynelatende rynker på nesen over slike menn, og heller vil gå etter en slusk eller en tyrann, for så å ende opp desillusjonert, motløs, redd for menn, etc. TS hadde et godt poeng i at man får bekreftet det man ønsker å få bekreftet. Så her kan man med fordel forme den mannen man ønsker seg, for deretter å få bekreftet at han finnes. Man må bare ikke fortape seg i tanken om at alle skal være enig og mene det samme. Man behøver bare én. Anonymkode: 62886...8c6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En tanke fra sidelinjen: Det går jo an å si nei til menn. Nå mener jeg ikke å bli lesbisk, men å si nei til de dustemennene som regjerer her inne, og som kun sprer kvalme, og si ja til de bra mannfolkene som sier seg enig med kvinner. Det er kvinner som sitter på den seksuelle gullgruva. Likevel er det ofte mennene som suger verdien ut av den. Jeg må si jeg rister litt på hodet av å lese innlegg fra kvinner som legger seg helt flat for hvert minste ord fra menn og trykker det til sitt bryst som om det var en hellig skrift. Ikke gi ved dørene. Hold igjen, i visshet om at det de sier her inne er reinspikka manipulasjon. At det er de som er den desperate part, ikke kvinnene. Hadde de ikke vært desperate, så hadde de heller ikke behøvd å trøkke ned kvinner. Anonymkode: 62886...8c6 Enig i mye av det du sier, men det gjelder sannelig kvinner som trykker ned menn i forhold til høyde, utdannelse, vekt, lønn og penisstørrelse blant annet. Kvinner som har behov for å trykke ned menn er like ille som menn som har behov for å trykke ned kvinner. Det er mye av det på kvinneguiden desverre. Anonymkode: bd828...746
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå