AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Jeg er en dame med runde former, uten å være overvektig. Jeg har store, men ikke gigantiske pupper. Jeg bruker ca 85F. Og jeg ønsker meg sexy, komfortable bh'er som støtter puppene, ikke kjerring-bh'er som klemmer puppene flate og drar dem vekk fra hverandre. Jeg ønsker faktisk å beholde den runde formen, ikke minimere puppene. De mest sexy bh'ene som også støtter best er push up! Ikke fordi jeg trenger pushet i seg selv, men fordi den tykke konsistensen støtter store pupper best. Og gir kløft, som også jeg med ganske store pupper vil ha. Når skal bh-produsentene forstå dette?? Vet ho at dette ikke bare er mine ønsker, venninner sier det samme. Hvorfor foretas det ikke markedsundetsøkelser på dette,slik at det kan lages bh'er vi vil ha? Frustret! Anonymkode: 22f14...70e 11
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 De lager bher kvinner vil ha når de faktisk ansetter en kvinne og ikke homofile mannlige designere.. Anonymkode: de266...809 28
Gjest laPistola Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er en dame med runde former, uten å være overvektig. Jeg har store, men ikke gigantiske pupper. Jeg bruker ca 85F. Og jeg ønsker meg sexy, komfortable bh'er som støtter puppene, ikke kjerring-bh'er som klemmer puppene flate og drar dem vekk fra hverandre. Jeg ønsker faktisk å beholde den runde formen, ikke minimere puppene. De mest sexy bh'ene som også støtter best er push up! Ikke fordi jeg trenger pushet i seg selv, men fordi den tykke konsistensen støtter store pupper best. Og gir kløft, som også jeg med ganske store pupper vil ha. Når skal bh-produsentene forstå dette?? Vet ho at dette ikke bare er mine ønsker, venninner sier det samme. Hvorfor foretas det ikke markedsundetsøkelser på dette,slik at det kan lages bh'er vi vil ha? Frustret! Anonymkode: 22f14...70e Har du prøvd prima donna eller Marie jo feks? Hva slags BH-er bruker du?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Anbefaler freya deco. Ingen over, ingen ved siden. Anonymkode: 5b027...eab 4
BMF Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Jeg skjønner ikke hva du mener, men hvis du vil ha flagrende pupper, så kjøp en billig sportsbh. Vi du ha en som løfter og ikke er trang, så må du faktisk betale for det også. Gå til en undertøysbutikk så får du salt du trenger. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Det finnes haugevis av bra produsenter for oss barmfagre. Jeg har størrelse 70H og elsker Panache Envy, cupene sitter på akkurat rett sted og får flott løft og pupper i den fasongen jeg vil (eller, ville jo helst hett en liten D cup, da😉, men den fasongen det er mulig å få). Freya gjør ingen ting for mine pupper, tror cupene er for brede, så får litt «bananpupper». Når man kan reise igjen anbefaler jeg virkelig en tur til Storbritannia og på Bravissimo. Få god hjelp der, og en ny verden åpner seg! Anonymkode: 9419d...54c 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Og veldig mange bruker helt feil størrelse. Jeg gikk fra 85D (det jeg fikk tak i i Norge), til 70H da jeg fikk hjelp hos Bravissimo. Så nå har jeg BHer som støtter rundt, og stroppene tar kanskje bare 10% av løftet. Anonymkode: 9419d...54c 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Vil heller tro det handler om at du bruker feil størrelse eller leter i feile butikker, enn at produsentene ikke lager det du ønsker deg. Selv anbefaler jeg PrimaDonna og Fantasie som selges hos Underverker. Anonymkode: c7de7...8b9 11
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det finnes haugevis av bra produsenter for oss barmfagre. Jeg har størrelse 70H og elsker Panache Envy, cupene sitter på akkurat rett sted og får flott løft og pupper i den fasongen jeg vil (eller, ville jo helst hett en liten D cup, da😉, men den fasongen det er mulig å få). Freya gjør ingen ting for mine pupper, tror cupene er for brede, så får litt «bananpupper». Når man kan reise igjen anbefaler jeg virkelig en tur til Storbritannia og på Bravissimo. Få god hjelp der, og en ny verden åpner seg! Anonymkode: 9419d...54c Kjære vene, hvem kan reise til England hver gang man vil ha en ny BH??? Hva med å gi et realistisk gjennomførbart råd? 🤦🏻♀️ Freya PrimaDonna Change Prøvd noen her? Anonymkode: b3648...5a1 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 Sier ikke hver gang. Men dra én gang, få testet seg gjennom mange modeller og størrelser, og deretter finnes det noe som heter netthandling 😉 Var hvertfall en skikkelig åpenbaring for meg å finne BHer som former og løfter uten å se helt kjerring ut (jeg synes nemlig prima Donna og de Fantasie-modellene de har i undertøysbutikken her er veldig kjerring. Ikke har de størrelsen min heller, begynner på 75 når man må ha større cup 🙃 Anonymkode: 9419d...54c 3
Gjest laPistola Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sier ikke hver gang. Men dra én gang, få testet seg gjennom mange modeller og størrelser, og deretter finnes det noe som heter netthandling 😉 Var hvertfall en skikkelig åpenbaring for meg å finne BHer som former og løfter uten å se helt kjerring ut (jeg synes nemlig prima Donna og de Fantasie-modellene de har i undertøysbutikken her er veldig kjerring. Ikke har de størrelsen min heller, begynner på 75 når man må ha større cup 🙃 Anonymkode: 9419d...54c Det er feil, prima donna begynner ikke på 75. Har du prøvd ungdomsmodellen prima donna twist? Hvilke merke endre du på da?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 Anonyminist skrev (6 minutter siden): Det er feil, prima donna begynner ikke på 75. Har du prøvd ungdomsmodellen prima donna twist? Hvilke merke endre du på da? Det vet jeg. Men som jeg skrev: undertøysbutikken her jeg bor begynner på 75 i større cuper. Altså ville de ikke funnet rett størrelse til meg, men solgt meg noe med dårligere passform. Derfor jeg tipset TS om å ta seg en tur på Bravissimo når verden åpner igjen slik at hun kan finne rett modell OG størrelse. De har et helt enormt utvalg! Og ikke bare ender med en størrelse butikken har, som ikke sitter som TS ønsker. Anonymkode: 9419d...54c 1
Gjest laPistola Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det vet jeg. Men som jeg skrev: undertøysbutikken her jeg bor begynner på 75 i større cuper. Altså ville de ikke funnet rett størrelse til meg, men solgt meg noe med dårligere passform. Derfor jeg tipset TS om å ta seg en tur på Bravissimo når verden åpner igjen slik at hun kan finne rett modell OG størrelse. De har et helt enormt utvalg! Og ikke bare ender med en størrelse butikken har, som ikke sitter som TS ønsker. Anonymkode: 9419d...54c Aha.. trodde det var normalt og bestille det kundene ønsker . Jobber med undertøy , bla prima donna, og det er ikke alt vi har i alle str , men da bestiller vi det. Ville aldri solgt noen noe med dårlig passform , det er dårlig reklame. Trist at det drives sånn der du bor.
Gjest loveli Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en dame med runde former, uten å være overvektig. Jeg har store, men ikke gigantiske pupper. Jeg bruker ca 85F. Og jeg ønsker meg sexy, komfortable bh'er som støtter puppene, ikke kjerring-bh'er som klemmer puppene flate og drar dem vekk fra hverandre. Jeg ønsker faktisk å beholde den runde formen, ikke minimere puppene. De mest sexy bh'ene som også støtter best er push up! Ikke fordi jeg trenger pushet i seg selv, men fordi den tykke konsistensen støtter store pupper best. Og gir kløft, som også jeg med ganske store pupper vil ha. Når skal bh-produsentene forstå dette?? Vet ho at dette ikke bare er mine ønsker, venninner sier det samme. Hvorfor foretas det ikke markedsundetsøkelser på dette,slik at det kan lages bh'er vi vil ha? Frustret! Anonymkode: 22f14...70e Hvor handler du BHer? Du får det du vil ha hvis du betaler for det.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De lager bher kvinner vil ha når de faktisk ansetter en kvinne og ikke homofile mannlige designere.. Anonymkode: de266...809 Ja takk!!!! Anonymkode: 7bb4e...eed
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 Noen syr BH-ene sine selv Kunne det vært noe for deg ts? Anonymkode: b7bd2...bf4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Noen syr BH-ene sine selv Kunne det vært noe for deg ts? Anonymkode: b7bd2...bf4 Ps. Her finner man det som trengs for å sy sin egen bh : https://www.uniksomdeg.no/ Anonymkode: b7bd2...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 Det er like illle «andre veienæ - jeg bruker str 100C, men veldig få modeller finnes for så omfangsrike kropper, og da har de gjerne giga-cuper som bare spriker. Eller evt er de små og klemmer meg flat. De størrelsene er nesten tull, samme str kan være HELT forskjellig i virkeligheten... Anonymkode: a435b...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 Dere som viser til kun merkenavnet, det gir ingen mening. For eksempel primadonna har mange forskjellige fasonger. Deauville løfter fint, men er litt spiss på de fleste (men brukergruppen ser ut til å like dette). Satin (begge versjoner egentlig) er ganske rund, men vanskelig å få til å passe om en ikke er ung og ganke «fast i fisken». Madison er som en rund deauville, så vil i så fall heller anbefale deg den om du ønsker rund fasong. Alle fra twist synes jeg sitter dårlig på de fleste (finnes selvfølgelig unntak!) Men alle disse (utenom noen twist-modeller, som jeg uansett ikke anbefaler) er uten padding, og det er jo en smakssak. Av fantasie vil jeg anbefale recebba, men det er ikke en push up. Men den gir vanligvis fin rund fasong. De har også en del fine uten vattering, og for de som passer i de fungerer det fint, men det er egentlig ingen overall bra modell, så her må en i så fall prøve seg frem. Freya deco er eneste faktiske push up med vattering som fungerer i disse størrelsene etter min mening. De færreste av disse gir vanligvis kløft i riktig størrelse, fordi da sitter som regel bhen dårlig, for lite inntil, for liten cup, etc. Og som folk nevner, er det godt mulig du bruker feil størrelse om du ikke har brukt bh fra undertøysbutikk med god hjelp. Omkretsen skal nok være strammere, så da vil jeg tro du enten er 80G eller 75H om cuppen du bruker passer. Tilsvarende cupstørrelse er også 70i og 65j, men da blir differansen fra 85 veldig ekstrem, så vil ikke tro du er så smal. Anonymkode: 5b027...eab 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 Enig med den som svarte Panache Envy. Anonymkode: 1c9c2...fab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå