Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 (endret) . Endret 9. mai 2021 av Per spellemann .
Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tuller du nå..?? Anonymkode: c350e...ab9 Hvorfor skulle jeg det?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Mulig jeg trenger sterkere briller, men jeg ser ingen feil på noen av bildene. Anonymkode: 478bb...b6b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Per spellemann skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle jeg det? Fordi jeg regelrett nekter å tro at dette kan være seriøse spørsmål 😂 du lurer på om det er reklamasjonsrett fordi ubehandlet tre fliser? Og fordi det er kvist i planken? Anonymkode: c350e...ab9 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Dette er jo ikke noe. Treverk er levende og det du viser på bildene er normale varianter. Anonymkode: bda48...2e6 3
Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi jeg regelrett nekter å tro at dette kan være seriøse spørsmål 😂 du lurer på om det er reklamasjonsrett fordi ubehandlet tre fliser? Og fordi det er kvist i planken? Anonymkode: c350e...ab9 Hva med møre royalen som faller av med en gang da?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Per spellemann skrev (4 minutter siden): Hva med møre royalen som faller av med en gang da? Den faller ikke av, hele bordet er varmebehandlet med olje som trekker inn i treet. Om 2 år kommer hele huset ditt til å se sånn ut. Det overrasker meg at du ikke har satt deg bedre inn i hva det er du har bygget og betalt for. Anonymkode: c350e...ab9 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Du får det du betaler for! Hvis du vil ha kvistfri panel og terrassebord som er helt uten naturlige variasjoner, hvorfor i alle dager har du valgt møre royal på veggene og vanlig grønn imp på terrassegulvet??? Anonymkode: b0f5f...c2a 3
PetterKanin Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 At treverk er treverk er neppe noe som kvalifiserer til reklamasjon. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Ts er ikke fagmann og stiller hele greie spørsmål. Istedenfor å komme med sure oppstøt av svar, kan en komme med seriøse svar, som at dette er helt vanlig og ikke grunn til reklamasjon. Anonymkode: 64150...6a4 7
Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2021 Ok, da var ikke dette noe reklamasjon da. Men er kledningen beskyttet godt nok likevel eller må det males? Og må hullet tettes?
Gjest loveli Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Har du tatt over et prosjekt som noen andre har begynt på? Jeg synes det er rart at du ikke vet bedre hva som skjer med treverket dersom du selv har bestilt dette. Har du ikke fått bedre informasjon av utbygger? Har du ikke fortalt dem hva du vil ha?
Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2021 1 minutt siden, loveli said: Har du tatt over et prosjekt som noen andre har begynt på? Jeg synes det er rart at du ikke vet bedre hva som skjer med treverket dersom du selv har bestilt dette. Har du ikke fått bedre informasjon av utbygger? Har du ikke fortalt dem hva du vil ha? Kjøpte underveis i byggeprosjektet. Det er et helt nabolag med akkurat samme kledning så er ikke noe jeg har bedt om spesifikt. Men når man ikke er fagmann så begynner man jo å lure. Ønsker jo bare å ta vare på huset mitt
PoisonIwy Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 Per spellemann skrev (3 minutter siden): Ok, da var ikke dette noe reklamasjon da. Men er kledningen beskyttet godt nok likevel eller må det males? Og må hullet tettes? Du må ikke male Møre. Du kan olje det for å beholde fargen, med Møre olje. Men det trenger du ikke å tenke på enda. 1
Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2021 12 minutter siden, PoisonIwy said: Du må ikke male Møre. Du kan olje det for å beholde fargen, med Møre olje. Men det trenger du ikke å tenke på enda. Ja var olje jeg mente. Men takk for hjelpsomt svar. Må jeg tette hullet da?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 Per spellemann skrev (18 minutter siden): Kjøpte underveis i byggeprosjektet. Det er et helt nabolag med akkurat samme kledning så er ikke noe jeg har bedt om spesifikt. Men når man ikke er fagmann så begynner man jo å lure. Ønsker jo bare å ta vare på huset mitt Beklager om jeg framstod som skarp i tonen, jeg trodde bare oppriktig du tullet i starten. Veldig fint at du vil ta vare på huset 😊 du trenger nok ikke å tette noen hull eller olje over om du ikke ønsker å endre pga utseende. Hele huset kommer til å se sånn ut om kort tid, og snart er huset nærmest grått. Anonymkode: c350e...ab9
Per spellemann Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #18 Skrevet 8. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Beklager om jeg framstod som skarp i tonen, jeg trodde bare oppriktig du tullet i starten. Veldig fint at du vil ta vare på huset 😊 du trenger nok ikke å tette noen hull eller olje over om du ikke ønsker å endre pga utseende. Hele huset kommer til å se sånn ut om kort tid, og snart er huset nærmest grått. Anonymkode: c350e...ab9 Må være mange rare folk på forumet her hvis folk tror at man bruker en lørdagskveld på å tulle med sånt men takk for svar, jeg er ikke opptatt av det kosmetiske nei. Godt å vite at alt er ok da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå