AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Inspirert av en annen tråd, så lurer jeg på om du skulle ønske at du hadde noen andre foreldre enn de du har? Jeg har alltid ønsket at Ann Kath Vestly (hele Norges mormor) var moren min. Eller Vibeke Sæther. Heller det en den ugla jeg har som mor. Anonymkode: 1d40c...578 2
KoopaTroopa Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Nei. Foreldrene mine er verdens beste og jeg er så glad i dem. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har vel aldri direkte tenkt slik at jeg ønsket meg andre foreldre. Men jeg har nok føkt på at det går vørt vanskelig og belastende å ha den familien jeg har. Ønsket meg og hatt behov for mer støtte og omsorg en det jeg fikk. Anonymkode: d0bd3...cda 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Ja, jeg skulle ønske det, fordi de gikk på sosialen og de var alkoholikere, Anonymkode: 8318c...8fa 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Ja, jeg ønsket meg andre foreldre. Misunte de som hadde engasjerte foreldre uten sinneproblem og alkoholproblem. Mine foreldre skulle aldri hatt barn. Anonymkode: 27a2d...f31 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Jeg vil ikke bytte ut noen av de, man vet hva man har, men ikke hva man får 😅 Men, det har vært endel hendelser jeg skulle vært foruten og jeg synes faren min er en idiot 😇 Anonymkode: 7682f...00e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Nei. Uansett hvor dysfunksjonell familien vår har vært så elsker jeg foreldrene mine over alt på jord og kommer alltid til å gjøre det ❤️ Anonymkode: aa44a...d39 3
kunstnerfluen Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 (endret) ja, har en ok pappa som har blitt bedre med årene. Han var veldig mye på jobb da jeg var liten og dermed gikk glipp av mye av oppveksten min og jeg ble værende mest med min mor som var helt ustabil og ikke hadde tid til meg. Jeg var siste i en søskenflokk på 5 og en attpåklatt. Jeg mener foreldrene mine ikke skulle ha fått meg. Er glad de fikk meg men har savnet omsorg og kjærlighet gjennom oppveksten og var alene stor sett av tiden. det førte til en tøff ungdomstid der jeg ble gravid og seinere havnet på feile veier pga deprisjon. Har det mye bedre nå og har fått et bedre kontakt med pappa etter han ble pensjonist og innså at han ikke skjenner meg. mamma derimot. hun er helt ok nå men vi krangler konstant fremdeles og jeg har ikke så mye respekt for henne. Så ja, skulle ønske jeg hadde andre foreldre. Samboeren min har helt fantastiske foreldre og jeg er litt sjalu på det men ikke i den grad at det ødelegger forholdet vårt. Foreldrene hans har jo også tatt meg inn i varmen så har er veldig heldig der. Endret 8. mai 2021 av kunstnerfluen 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 Ja! Har også fått vite at jeg egentlig skulle blitt satt bort. Jeg bare tenker: du skulle ha gjort det!!! ps: har snakke med verken mor eller far på snart 10 år. Sier sitt det. Anonymkode: 5dd59...a2d 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Nei. Det er absolutt kvaliteter jeg skulle ønske de hadde hatt, som de manglet, men jeg ville ikke ha byttet de bort. Jeg hadde en stort sett veldig lykkelig barndom. Anonymkode: a3e60...179 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 Verdens beste mamma og en helt ubrukelig pappa. Så hadde vært fint om mamma hadde fått meg sammen med en annen mann ja. Anonymkode: 26795...e42 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Verdens beste mamma og en helt ubrukelig pappa. Så hadde vært fint om mamma hadde fått meg sammen med en annen mann ja. Anonymkode: 26795...e42 Men da hadde ikke akkurat du eksistert 🤷♀️ Anonymkode: aa44a...d39 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Ja, og selv i godt voksen alder jeg er litt bitter på at ikke jeg ble adoptert bort da jeg helt klart var uønsket, eller at ingen i familien ringte barnevernet selv om de så at det var omsorgssvikt involvert. Har minst mulig kontakt i dag. Anonymkode: ea94d...bd8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja! Har også fått vite at jeg egentlig skulle blitt satt bort. Jeg bare tenker: du skulle ha gjort det!!! ps: har snakke med verken mor eller far på snart 10 år. Sier sitt det. Anonymkode: 5dd59...a2d AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, og selv i godt voksen alder jeg er litt bitter på at ikke jeg ble adoptert bort da jeg helt klart var uønsket, eller at ingen i familien ringte barnevernet selv om de så at det var omsorgssvikt involvert. Har minst mulig kontakt i dag. Anonymkode: ea94d...bd8 Kjenner meg igjen i dette. Orker ikke kontakt. Anonymkode: 1d40c...578
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 Ja, eller kunne ønske de var bedre utgaver av seg selv.. Om de hadde innrømmet sine feil, så hadde det også vært et pluss. Anonymkode: d06f2...3aa 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 På ein måte, har av og til ønskja meg ein mamma som var meir kjærlig. Mora mi er kald som ein stein. Men eg ønskja meg ikkje ein heilt ny mamma, men at den eg har var litt betre. Anonymkode: a7e92...8c1 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 Nei, de var verdens beste. Eller ihvertfall blandt de beste. Anonymkode: fa1e8...1a4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #19 Skrevet 8. mai 2021 Ja, helt klart. Begge mine foreldre var grusomme, og utsatte meg for grusomme ting fra jeg var baby. Hadde det vært i dag, så hadde barnevernet tatt meg fra de allerede som baby. For det ble meldt til barnevernet første gangen da jeg var 3 mnd gammel. Anonymkode: a8458...a27 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #20 Skrevet 8. mai 2021 Helt ærlig, JA! Jeg elsker pappaen min, og han kan godt "være som han er". Moren min derimot... Jeg tror, at om jeg kunne valgt foreldre, ville jeg valgt noen som jobbet innen kultur / kunst, noe nasjonalromantisk, helst eldre mennesker. Kloke, men ikke bessevissere eller store offentlige figurer. Noen med sunn fysikk/godt kosthold, ettersom min mor sin usunne palett i stor grad gjorde meg overvektig som barn. Men om jeg til sjuende og sist ville valgt bort foreldrene mine fordi de ikke jobber / er mitt foreldreideal, tror jeg ikke. Men jeg tror at foreldrene jeg beskriver ovenfor ville matchet meg litt bedre, ettersom jeg er nasjonalromantisk og veldig "Norgesstolt" - ingen Grandiz her til gards! 🤭 Anonymkode: 537b4...b0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå