Gå til innhold

Er sykepleier og ønsker ny utdannelse. Hva jobber du med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å ta en ny bachelor. Ikke innenfor helse. Hva i alle dager kan man velge mellom? Jeg må gjøre noe HELT annet!

Har tenkt litt på eiendomsmegler. Noen som har denne utdannelsen og har erfaringer å dele? Andre med helt annen utdannelse og som elsker jobben sin?

Anonymkode: 17022...5af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet det er en tidligere sykepleier her som jobber som jurist. Kunne du tenkt deg det? Eller er studiet for langt evt.?

Anonymkode: 70917...912

AnonymBruker
Skrevet

Ta master og begynne som universitetslektor? Veldig gøy, og føles som en feire sammenlignet med å være sykepleier i turnus.

Anonymkode: 7f41c...dd3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet det er en tidligere sykepleier her som jobber som jurist. Kunne du tenkt deg det? Eller er studiet for langt evt.?

Kunne absolutt tenke meg det, ja! Men det er vel 5 år? Jeg er alene med to barn under 10 år. Det setter litt begrensninger..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier, har kommet inn på ppuy og begynner til høsten, gleder meg!😃 Er så ferdig med turnus, stell og medisiner!

Har tenkt å ta et år med nordisk på universitetet samtidig (ppuy er deltid to år) sånn at jeg blir mer attraktiv for arbeidsgiver og kan brukes til annen undervisning og. Da får jeg og fullt studielån og må ikke jobbe for mye mens jeg studerer. Så har jeg og planer om å melde meg som vikar på skoler mens jeg studerer, så jeg får en fot innenfor noen steder. 😊

Anonymkode: 89867...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ta master og begynne som universitetslektor? Veldig gøy, og føles som en feire sammenlignet med å være sykepleier i turnus.

Dette har jeg og kanskje lyst til etterhvert, men begynner med ppuy først.😊

Anonymkode: 89867...20d

AnonymBruker
Skrevet