Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Noen som har et godt tips å komme med kanskje? Gjerne noe jeg kan bestille på nett?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Ikke dumt!flere oppfinnsomme folk her inne??
Ellisiv Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Det første som slo meg var gavekort på aromaterapi det er en kjærkommen gave! Hva med en invitasjon til en jentekveld på byen med middag? lag et personlig kort med bilder av dere på et dikt i kortet? Jeg setter stor pris på personlige gaver. Det er de jeg husker og som betyr mest.
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Kanskje gi en blomst? Alltid hyggelig med levende blomster....
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 Gi henne noe som er bare til henne ihvertfall, gavekort i en eller annen butikk så hun kan kjøpe seg noe, god vin, en kurv med damesaker, skikkelig konfekt, kremer, yndlingsparfymen, det er ti tusen ting ei jente på tredve gjerne vil ha..........
Mini_me Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Hva med en gavepk fra et parfymeri, med bodylotion og andre kremer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå