AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Hva bruker du det til? Vi har kjøpt oss drømmehuset😍 ned i hagen er det et lysthus med fantastisk utsikt, men vi har jo fin utsikt fra stua også. Luksusproblem, jeg vet... Jeg ser for meg at det hadde vært et fint atelier, men ingen av oss maler. Hva bruker man det til? Anonymkode: 5025e...f33
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Jeg hadde brukt det til en av disse tingene: -Deilige møbler og muligheten til å ta seg noen drinker i solnedgangen. -Drivhus, hadde plantet tomater, chili, agurker, diverse urter og salater. Og noen pene blomster. Anonymkode: 09f3f...8bf 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Det gir en følelse av å sitte ute, i hagen, på en måte som man ikke får inne i stua. Og det er definert «kose seg/ fritid», som jeg ihvertfall ikke får til på samme måten når jeg er inne i huset og har husarbeidet rundt meg, eller tv/ pc tilgjengelig... Anonymkode: b6875...ef3 3
Trolltunge Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Vi holder på med å bygge det. Skal være til å spise ute selv om det er litt kaldt, sene kvelder og koselig sosialt sted å invitere venner. Vi er hagemennesker begge to, men liker ikke å fryse. 😄
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg hadde brukt det til en av disse tingene: -Deilige møbler og muligheten til å ta seg noen drinker i solnedgangen. -Drivhus, hadde plantet tomater, chili, agurker, diverse urter og salater. Og noen pene blomster. Anonymkode: 09f3f...8bf det der med deilige drinker i hagen, gjør man det på ordentlig? Vi har to store deilige stuer og stor terrasse i sammme rettning som lysthuset. Ser liksom ikke for meg at man kommer til å gidde.. Drivhus er jeg med på, men det blir også litt råflott på en måte, og ikke helt egnet, da den ikke er laget av helglass. Det sagt, så ser jeg veldig for meg masse planter der inne, det ville virkelig vært nydelig. Takk for tips. ts Anonymkode: 5025e...f33 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det gir en følelse av å sitte ute, i hagen, på en måte som man ikke får inne i stua. Og det er definert «kose seg/ fritid», som jeg ihvertfall ikke får til på samme måten når jeg er inne i huset og har husarbeidet rundt meg, eller tv/ pc tilgjengelig... Anonymkode: b6875...ef3 Ja, kanskje jeg undervurderer det å forlenge sessongen der. Kanskje man setter seg ut der tidligere på våren? ts Anonymkode: 5025e...f33 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Trolltunge skrev (23 minutter siden): Vi holder på med å bygge det. Skal være til å spise ute selv om det er litt kaldt, sene kvelder og koselig sosialt sted å invitere venner. Vi er hagemennesker begge to, men liker ikke å fryse. 😄 Vårt er ikke stort nok til å be mer enn 8 gjester kanskje, vi har liksom en stor terrasse til det, og det å bære mat fra huset og helt dit, virker mer jobb enn kos. ts Anonymkode: 5025e...f33
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 Vi bruker det til drivhus. Anonymkode: 17804...290
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 Det er deilig å sitte der når det ikke går an å sitte på terrassen, men for varmt til å sitte inne. Så er det godt å sette seg der om en vil ha litt tid for seg selv også. Vi bruker det mye. Synes ikke det er noe mas å bære et brett eller to med mat fra huset til lysthuset. Anonymkode: 9e4b6...39a 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 Bruker det til middager, jentelunsjer, osv. Får forlenget sesongen og kan sitte ute på kveldene uten å bli plaget med mygg eller veps. Anonymkode: 4dd48...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå