AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Hei I min manns kultur er det vanlig at man barberer bort håret på babyen noen dager etter han blir født. Det gikk fint. Babyen er nå åtte uker gammel og håret har vokst veldig fint ut igjen - noen steder. Mannen min fikk med noe babydun ved sidene, så håret ser ut som en hjelm. Han er også skallet bak fortsatt. Oppå og sidene foran har han fått tykt svart hår. Regner med han har tynt hår bak fordi det gnis vekk..? Noen som veit om dunet på sidene ved ørene vokser ut igjen? Når vokser håret ut bak? Jeg vil jo ikke klippe det igjen, må bare la det gro liksom. Anonymkode: b12af...bba
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Hehe, alle babyer ser doofus ut på håret på et tidspunkt 😂 Det er helt normalt med munkesveis! Det vokser ut igjen når baby blir mer mobil og ikke ligger så mye på bakhodet, så er det litt forskjellig hvor fort håret vokser Anonymkode: c66c2...f2a 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hehe, alle babyer ser doofus ut på håret på et tidspunkt 😂 Det er helt normalt med munkesveis! Det vokser ut igjen når baby blir mer mobil og ikke ligger så mye på bakhodet, så er det litt forskjellig hvor fort håret vokser Anonymkode: c66c2...f2a Takk for svar 😅 da håper jeg det går seg til etterhvert, det ser litt morsomt ut 😂 Anonymkode: b12af...bba
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Min ble barbert på nyfødtintensiven da de skulle sette venflon i hodet. Han er 8 uker, og der de barberte har det ikke vokst en millimeter en gang. Ser ganske «kul» ut da han har skikkelig mye hår ellers på hodet 😂 Anonymkode: 09348...17c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Mine hadde «hanekam» til de nesten var ett år.. da begynte det å vokse ut på sidene. Var laaaangt på toppen. Det som de gned bort i bakhodet kom tilbake rundt 5-6 mnd Anonymkode: 5a730...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå