AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg er i den vekt tråden, og jeg vil gjerne sette vekttap i grønn farge og vekt jeg har gått opp i rød farge. Mange andre klarer det, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det! 😅 har IPhone, om det har noe å si.. Anonymkode: f8e89...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 9. mai 2021 #2 Del Skrevet 9. mai 2021 Vet ikke om det var dette du tenkte på, men her kan man trykke på den A og velge farge før man skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Del Skrevet 9. mai 2021 må bare teste ha, vært på kvinneguiden siden tidenes morgen og lærte dette i dag 😂😂 Anonymkode: 5d1c3...a65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Del Skrevet 10. mai 2021 Hvemsomhelst skrev (På 9.5.2021 den 8.06): Vet ikke om det var dette du tenkte på, men her kan man trykke på den A og velge farge før man skriver. AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 8.21): må bare teste ha, vært på kvinneguiden siden tidenes morgen og lærte dette i dag 😂😂 Anonymkode: 5d1c3...a65 Tusen takk 😍 Anonymkode: f8e89...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå