AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #21 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Obs, artikkelen er 7 år gammel! Anonymkode: 6f7e3...147 Oj da. Sorry altså 😳 Anonymkode: cf6e2...7ee
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #22 Skrevet 8. mai 2021 Takk for alle svar! Det virker nesten bedre for meg å gå for andels leilighet, men jeg har liksom alltid forstått det sånn at det er et dumt valg, uten å helt skjønne hvorfor. Jeg har bare føyd meg etter det. Har sett mange flotte leiligheter på finn. De flotteste jeg har sett som er i min prisklasse er andelsleiligheter også har jeg blitt skuffet hver gang det har stått andel... men nå vet jeg jo at jeg faktisk kan gå for det! Bare jeg sjekker opp dyretillatelse for jeg har katter. En lettelse! Blir MYE enklere for meg nå 😀 Anonymkode: 975ad...280 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #23 Skrevet 8. mai 2021 Bor i andel i borettslag, og det er supert! Anbefales. Støtter de andre fordelene som nevnes i tråden. Er masse katter, trampoliner og slikt i mitt borettslag, men folk tar hensyn og bryr seg om naboene. Kan ikke male eksteriøret rosa, men det går bra. En viktig fordel er jo at man slipper å punge ut med dokumentavgift på 2,5% til Staten når man kjøper. Anonymkode: 9ab03...3a5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #24 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bor i andel i borettslag, og det er supert! Anbefales. Støtter de andre fordelene som nevnes i tråden. Er masse katter, trampoliner og slikt i mitt borettslag, men folk tar hensyn og bryr seg om naboene. Kan ikke male eksteriøret rosa, men det går bra. En viktig fordel er jo at man slipper å punge ut med dokumentavgift på 2,5% til Staten når man kjøper. Anonymkode: 9ab03...3a5 Hva mener du med eksteriøret ? Utenfor? Inni kan man vel gjøre som man vil ? Anonymkode: 975ad...280
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #25 Skrevet 8. mai 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med eksteriøret ? Utenfor? Inni kan man vel gjøre som man vil ? Anonymkode: 975ad...280 Eksteriør betyr utsiden ja Man kan såklart innrede som man vil 😂 Nå kan man sjelden male utsiden av en selveierleilighet den fargen man vil heller da, hehe. Anonymkode: 6f7e3...147
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #26 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eksteriør betyr utsiden ja Man kan såklart innrede som man vil 😂 Nå kan man sjelden male utsiden av en selveierleilighet den fargen man vil heller da, hehe. Anonymkode: 6f7e3...147 Ja, nei jeg bryr meg fint lite om fargen på utsiden så lenge fasaden ser ordentlig ut Anonymkode: 975ad...280 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå