Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble inspirert av en annen tråd her. Mitt problem er likevel litt annerledes. 

Jeg har en treningsplan laget av profesjonell helse personell, og 1 gang i uka skal jeg svømme i svømmebasseng. Ikke noe hard trening, er bare for å få beveget kroppen litt. 

Men jeg har et problem med badedrakter. Har kjøpt 10 forskjellige, men har samme problem med alle. Jeg er ganske slapp i fisken og alle badedraktene forsvinner inni rumpa når jeg svømmer... det er flaut og ubehagelig. Det hindrer meg i å faktisk svømme, for jeg tørr ikke sparke ordentlig ifra, for etter et svømmetak så er alt mellom rumpa... og der hindrer meg, for at jeg hele tiden på rette på badedrakten. 

Har også kjøpt shorts badedrakt, men det samme skjer... føler meg helt rådløs og mistet masse motivasjon for å dra til svømmehallen 😔 

Føler jeg blir bare enda mer sett på om jeg finner en drakt som går helt ned til klærne...

Anonymkode: a62f7...c50

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp badeshorts og ha over? Eventuelt en sånn lang badetopp og badeshorts? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
kisskissbangbang skrev (5 minutter siden):

Kjøp badeshorts og ha over? Eventuelt en sånn lang badetopp og badeshorts? 

Har prøvd flere badeshortser også. De bare forsvinner opp 😭 Rumpa mi går ca halveis ned på låret bak.. man ser den tydelig forfra også, mellom bena. Om jeg bruker shorts, så henger den og slenger ganske mye foran også, siden jeg må ha den såpass langt ned at den dekker rumpa bak 😕 sliter litt med å finne en som faktisk ikke er for stor, siden den skal dekke rumpa. Og jeg sliter med at den blir så stor foran, og da samler det seg mye vann der når jeg svømmer, blir en ball med vann 😫 om jeg velger en som passer forfra, så passer den ikke bak.. 

Anonymkode: a62f7...c50

AnonymBruker
Skrevet

Prøvd arena sin drakt med bein?

Anonymkode: fed06...051

• Liker 1
Skrevet

Hva med å bruke en holdin-truse eller body under badedrakten? Kan jo hende at badedrakten ikke vil krype opp da?... 

AnonymBruker
Skrevet

Badedrakter har ofte dårlig passform. Det er uflaterende på de fleste fordi sømmene presser på lårene og den har lett for å gå inn i rumpa som du sier. Jeg er slank, men har samme problem. Bikini er best og mye mer behagelig 👍 

Anonymkode: edd15...e61

AnonymBruker
Skrevet

Strømpebukse under, eller badedrakt med ben? 

dsc00093.jpg

IMG_3142-e1477511439852-569x900.jpg

61h2g4FP-qL._UL1000_.jpg

Anonymkode: 189b4...b9b

Skrevet

Prøv badedrakt med skjørt.  Liker dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...