Gå til innhold

har noen et smart gavetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som elsker å trene+friluftsliv.Mye jakt og fiske..

Min kjære fyller nå 40 år...hva gir jeg????Tror egentlig han har det meste av utstyr til sine hobbyer...har noen et godt tips???så blir jeg kjempeglad!Dagen nærmer seg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en av turene til sportsbutikken XXL? Vet at de koster flesk, men kan jo være noe for dere begge også? Butikken har en internettside.

Gjest Gjest_sola_*
Skrevet

Kanskje en hund, hvis hele familien kunne tenke seg det da. Da får han en venn han kan ha med på trening og ut på tur i skog og mark.

Skrevet

mange gode forslag! (Han er dessverre ingen hundeelsker men..)

Flere oppfinnsomme folk med knakende gode ideer:)

Gjest WaterWaves
Skrevet

Hva med fiskeutstyr eller ny fiskestang? Eller kanskje kamuflasjeklær som han kan jakte i? :sjenert:

Skrevet

Hva med et kite-kurs? Tur i vamluftsballong? Eller tandem-hopp i fallskjerm?

Eller en kjæreste tur til dere to til sjoa med rafting, fint hotell med god mat og slikt?

Skrevet

Hva med dykkekurs?

Ellers så finnes det jo masse flotte bøker om fjell/turområder/friluftsliv som gjerne ikke er noe man går og kjøper seg selv.

• 3 uker senere...
Skrevet

En rallydag er noe for enhver mann.. Vurderte å gi det til min kjære som morgengave i sommer. Rudskogen f.eks. www.rudskogen.no

Skrevet

Rallydag var jammen en knall idé! Tenkte dessuten på en rafting-tur - eller juving, rapellering, isbretur m klatring i blåisen, bungy-jump, fallskjermhopp, kanotur med deg, arrangere paint-ball eller hva som nå enn måtte passe ham. Søk litt på disse ordene på nettet, og du får garantert en masse-masse treff! Vet ikke prisklasse, men du kan få fra ganske rimelig til temmelig dyrt, avh av opplegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...