AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 En av naboene har fått korona. Andre naboer er nærkontakter. Nærkontaktene holder seg ikke i karantene og drar på jobb, butikken osv. som normalt der altså. Den smitta naboen har faktisk fått overnattingsbesøk av noen, kanskje tilreisende venner eller slektninger og sitter ute i hagen og drikker med dem. Jeg er litt sjokkert over det hele! Burde jeg tyste på dem hele hurven? Tror alle skjønner det er meg om jeg gjør det. De andre gir jo blaffen alle mann! Anonymkode: 9175a...acb 1
Era Vulgaris Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Kontakt smittevernsteamet i kommunen, så tar de jobben med å følge opp dette. Om de skjønner hvem som har meldt dem, spiller ingen rolle. Det er de som bryter reglene, ikke du. 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En av naboene har fått korona. Andre naboer er nærkontakter. Nærkontaktene holder seg ikke i karantene og drar på jobb, butikken osv. som normalt der altså. Den smitta naboen har faktisk fått overnattingsbesøk av noen, kanskje tilreisende venner eller slektninger og sitter ute i hagen og drikker med dem. Jeg er litt sjokkert over det hele! Burde jeg tyste på dem hele hurven? Tror alle skjønner det er meg om jeg gjør det. De andre gir jo blaffen alle mann! Anonymkode: 9175a...acb Gi beskjed til politiet!! Ikke rart vi ikke blir kvitt det! Anonymkode: d7713...964 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Du som viser at du har mot til å gjøre dette. Ta kontakt med kommune med en eneste gang! Anonymkode: 74275...996 7
Den Sagnomsuste Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En av naboene har fått korona. Andre naboer er nærkontakter. Nærkontaktene holder seg ikke i karantene og drar på jobb, butikken osv. som normalt der altså. Den smitta naboen har faktisk fått overnattingsbesøk av noen, kanskje tilreisende venner eller slektninger og sitter ute i hagen og drikker med dem. Jeg er litt sjokkert over det hele! Burde jeg tyste på dem hele hurven? Tror alle skjønner det er meg om jeg gjør det. De andre gir jo blaffen alle mann! Anonymkode: 9175a...acb Pass dine egne saker. 3
Anbefalte innlegg