Gå til innhold

Kommenterte kjønnsleppene mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren med en kommentar, og i ettertid er jeg usikker på om han mente det vondt. Vi har vært sammen i 3 år, samboere 2 år. Begge er 24 år gamle.

Han har tidligere utført oralsex på meg, men dette har skjedd før samleie + at jeg ligger i senga på ryggen.

Denne gangen hadde vi sex i dusjen og jeg ville at han skulle gå ned på meg. Jeg står oppe i dusjen, og i det han går ned på meg sier han «oi». Jeg ble stresset og spurte han hva det var. Han svarte med at han ikke forventet at det skulle henge ut (indre kjønnslepper) og at det så ut som om de var hovne.  Jeg ble litt flau og ikke minst stresset for at han ikke likte det han hadde sett. Jeg sa til han at det er fordi vi hadde sex før han gikk ned på meg, så da er det normalt å hovne opp litt på grunn av stimuleringen. Han utførte oralsex uansett, men jeg syntes det var rart å høre fra han. Er ikke dette normalt da? Jeg målte de indre kjønnsleppene ved å strekke dem ut det lengste jeg kunne, som resulterte med 5cm. Bør jeg gjøre noe for å redusere lengden på leppene?

Hva tenker dere om at han kommenterte det? Syntes han at jeg er ekkelt?

-TS 24 år gammel jente

Anonymkode: 58ca8...de2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du burde ikke gjøre noe med dette. Jeg tenker også at det er ikke nødvendigvis sikkert at han ikke likte det, men at han kanskje ble litt overrasket. Han kunne spart seg for kommentaren, tenker jeg. Jeg tror heller ikke han syns du er ekkel.  

Og ja, det er helt normalt! 

• Liker 22
Skrevet

Herregud, kom med noe nytt. Skal du dra den samme historien igjen, men fra "kvinnens perspektiv". Sukk. 🙄

Om du mot formodning ikke er samme person - så opprettet typen din et innlegg hvor han vurderte å gjøre det slutt pga. kjønnsleppene dine. 

• Liker 6
Skrevet

Ca. 50 % av kvinner har indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre. Du er helt normal! :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han ble kanskje litt overrumplet over at de var større enn til vanlig? Du bør absolutt ikke gjøre noe med dem, synes jeg. Kjønnslepper som vises når du står er et opphissende og deilig syn.

Anonymkode: c31af...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (1 minutt siden):

Nei, du burde ikke gjøre noe med dette. Jeg tenker også at det er ikke nødvendigvis sikkert at han ikke likte det, men at han kanskje ble litt overrasket. Han kunne spart seg for kommentaren, tenker jeg. Jeg tror heller ikke han syns du er ekkel.  

Og ja, det er helt normalt! 

Ja, kunne ønske han kunne ha spart den kommentaren. Klarer ikke helt å få denne tanken bort fra hodet mitt nå. 
Må nok bare glemme at han kommenterte det.

-ts

• Liker 2
Skrevet

Tenker at dette var en ubestenksom kommentar, og ikke vondt ment.

Skjønner at du reagerte. Det er aldri hyggelig med kommentarer om kroppen sin som ikke er utelukkende positive.

Du skal selvsagt ikke gjøre noe med kroppen din!!! 

Men du kan jo nevne det for han, slik at han blir oppmerksom på at du ble såret av kommentaren. Da får han og muligheten til å gjøre det godt igjen😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du var sikker bare litt hoven, ikke noe å tenke på.☺️

Anonymkode: b0319...1a8

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Herregud, kom med noe nytt. Skal du dra den samme historien igjen, men fra "kvinnens perspektiv". Sukk. 🙄

Om du mot formodning ikke er samme person - så opprettet typen din et innlegg hvor han vurderte å gjøre det slutt pga. kjønnsleppene dine. 

Den har jeg faktisk lest! 
Men han har aldri kommentert leppene mine før i dag faktisk. Så dette er ganske nylig...

-ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Ca. 50 % av kvinner har indre kjønnslepper som henger utenfor de ytre. Du er helt normal! :) 

Tusen takk. Blir mer lettet av å høre dette :)

-ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har jeg faktisk lest! 
Men han har aldri kommentert leppene mine før i dag faktisk. Så dette er ganske nylig...

-ts

Og da vet du vel at han vurderte å si noe... Det var vel i dag han slo til da. 

AnonymBruker
Skrevet
Mamacita83 skrev (2 minutter siden):

Tenker at dette var en ubestenksom kommentar, og ikke vondt ment.

Skjønner at du reagerte. Det er aldri hyggelig med kommentarer om kroppen sin som ikke er utelukkende positive.

Du skal selvsagt ikke gjøre noe med kroppen din!!! 

Men du kan jo nevne det for han, slik at han blir oppmerksom på at du ble såret av kommentaren. Da får han og muligheten til å gjøre det godt igjen😊

Tusen takk for svar.

Tror ikke han tenker på det selv nå, men jeg kan gjøre han oppmerksom på at jeg syntes ikke det var så greit.

-ts :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (2 minutter siden):

Og da vet du vel at han vurderte å si noe... Det var vel i dag han slo til da. 

Dette innlegget handler ikke noe om det du har lest tidligere. Innlegget du tenker på er mest sannsynlig bare troll. 
-ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sa det fordi han ble bekymret over om noe var galt, fordi det var hovent. Siden han har sett de såpass mange ganger uten å reagere før.

Anonymkode: 1876a...7ca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han ble kanskje litt overrumplet over at de var større enn til vanlig? Du bør absolutt ikke gjøre noe med dem, synes jeg. Kjønnslepper som vises når du står er et opphissende og deilig syn.

Anonymkode: c31af...012

Sant det, men tenkte det var rart at han måtte kommentere det. Men jeg får bare legge det bak meg. 
Siden du sier det er opphissende og deilig syn? Mener du selv at kvinner er deilige med indre kjønnslepper som gjerne er litt hovne etter stimulering?

-ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han sa det fordi han ble bekymret over om noe var galt, fordi det var hovent. Siden han har sett de såpass mange ganger uten å reagere før.

Det hadde jeg ikke tenkt på, om det ikke var for denne kommentaren. Ja, det kan hende. 
Ofte nok jeg er litt ekstra sårbar, så kan jeg ta en minste ting som negativ.

-ts :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Samboeren med en kommentar, og i ettertid er jeg usikker på om han mente det vondt. Vi har vært sammen i 3 år, samboere 2 år. Begge er 24 år gamle.

Han har tidligere utført oralsex på meg, men dette har skjedd før samleie + at jeg ligger i senga på ryggen.

Denne gangen hadde vi sex i dusjen og jeg ville at han skulle gå ned på meg. Jeg står oppe i dusjen, og i det han går ned på meg sier han «oi». Jeg ble stresset og spurte han hva det var. Han svarte med at han ikke forventet at det skulle henge ut (indre kjønnslepper) og at det så ut som om de var hovne.  Jeg ble litt flau og ikke minst stresset for at han ikke likte det han hadde sett. Jeg sa til han at det er fordi vi hadde sex før han gikk ned på meg, så da er det normalt å hovne opp litt på grunn av stimuleringen. Han utførte oralsex uansett, men jeg syntes det var rart å høre fra han. Er ikke dette normalt da? Jeg målte de indre kjønnsleppene ved å strekke dem ut det lengste jeg kunne, som resulterte med 5cm. Bør jeg gjøre noe for å redusere lengden på leppene?

Hva tenker dere om at han kommenterte det? Syntes han at jeg er ekkelt?

-TS 24 år gammel jente

Gratulerer, du har funnet deg en idiot som blir overrasket over naturlige variasjoner. Lite fleksibel type. Vanskelig og kjedelig å forholde seg til. Som et barn. 

Anonymkode: ff7ae...fce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette! 

Anonymkode: 31ddf...8fa

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Gratulerer, du har funnet deg en idiot som blir overrasket over naturlige variasjoner. Lite fleksibel type. Vanskelig og kjedelig å forholde seg til. Som et barn. 

Anonymkode: ff7ae...fce

Ro ned litt da, han er sikkert bare uerfaren :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GudSelv skrev (2 minutter siden):

Ro ned litt da, han er sikkert bare uerfaren :)

Han har aldri gitt oralsex før han møtte meg. Heller ikke hatt så mange sexpartnere tidligere.

-ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...