AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Føler at i OTH-universet er det liksom en greie at ALLE elsker Nathan og Haley. Samma om man digger Lucas/Peyton eller Lucas/Brooke - det beste paret var liksom uansett Nathan og Haley.. Jeg synes de ble så klissete og kleine jeg 🙈 Så veeeeeldig mye romantikk og taler. Jeg liker Nathan som karakter, men har ikke heelt sansen for Haley. Lucas alene er også full av sånt kliss så han likte jeg ikke med noen uansett, minst av alt med Brooke siden han var utro 2 ganger med hennes bestevenn og hun fortjener bedre. Lucas er liksom en douche som er full av moralprekner og tror han er en sånn ordentlig good guy. Peyton likte jeg absolutt aller best med Jake. Syntes de hadde så bra kjemi 😍 Hele serien er jo egentlig litt klein med kliss og overdramatiske taler fra karakterer som liksom skulle være tenåringer, de begynte vel med å være 16-17 år. Hvilke 16 åringer snakker som de gjør?? 🙉 Anonymkode: 763aa...bf5
fiskennemo Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Likte ikke Hailey, Peyton eller Lucas i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Jeg tror vi er for gamle. Men jeg hater lucas. sykt irriterende fyr. Jeg elska Nathan men ville han skulle være med Brooke, haha. Anonymkode: a07f2...b1a 2
Shutterflyx Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Å som jeg elsket OTH 😍 Nathan og Haley måtte bare klare det, men jeg kunne irritere meg en del over Haley... det var liksom aldri hennes feil, hun gjorde det som var rett og Nathan ikke. Mye svulstige dialoger og helt urealistiske scener, men hey, der er fantasi, drama. Det skal være sånn tenker jeg. skulle ønske de ikke hadde kjørt på med den siste sesongen. Helt unødvendig da den egentlig siste sesongen ‘wrapped up’ historien på en god måte. -shutterfly- 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Lucas var jo priceless ufrivillig komisk type.. Så pompøs og besserwisser, skulle alltid belære andre om livet, døden og kjærligheten i vendinger som selveste Aune Sand hadde misunt han.. Og så det mysende, lidende, men påtatt "skøyeraktige" blikket til enhver tid.. Gode Gud for en irriterende fyr Anonymkode: f8fa9...7d3 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lucas var jo priceless ufrivillig komisk type.. Så pompøs og besserwisser, skulle alltid belære andre om livet, døden og kjærligheten i vendinger som selveste Aune Sand hadde misunt han.. Og så det mysende, lidende, men påtatt "skøyeraktige" blikket til enhver tid.. Gode Gud for en irriterende fyr Anonymkode: f8fa9...7d3 Enig! Elsket Lucas når jeg så serien som fjortis, men når jeg ser den igjen nå som 30-åring himler jeg bare med øynene av hele fyren😅 Godt smaken forandrer seg! Anonymkode: e57f6...67f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Lucas var jo priceless ufrivillig komisk type.. Så pompøs og besserwisser, skulle alltid belære andre om livet, døden og kjærligheten i vendinger som selveste Aune Sand hadde misunt han.. Og så det mysende, lidende, men påtatt "skøyeraktige" blikket til enhver tid.. Gode Gud for en irriterende fyr Anonymkode: f8fa9...7d3 Jaaaa akkurat det jeg har tenkt! Akkurat det der. Dør av sammenligningen med Aune Sand 😭😭 Anonymkode: 763aa...bf5 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Nathan og Haley (og egentlig resten av gjengen) er ganske rare å se på som voksen, ja. Så litt av det igjen ganske nylig og det er helt uforståelig at moren til Nate blir fremstilt som skurk fordi hun er imot at de gifter seg. Foreldrene til Haley svikter henne totalt og jeg føler nesten hele storylinen er propaganda for kristen purity-kultur. Anonymkode: f507e...b4c 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Er det noen plasser man kan streame alle sesongene? Anonymkode: e8bbd...a88
Amatariel Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen plasser man kan streame alle sesongene? Anonymkode: e8bbd...a88 Den går på viafree nå... jeg irriterer meg over reklamen der, så leier nå dvd-bokser på bibioteket Så serien som ung på TV før, men ser den nå om igjen sammen med min tenåringsdatter. Er på sesong 3. Eeeelsker hele OTH ♥ Naley er absolutt en favoritt! Syns ikke de er kleine i det hele tatt. Elsker at de giftet seg så unge, og at det gikk bra for dem. Akkurat nå er det så trist fordi Haley dro på den turneen, det var det kjipeste av alt. Heldigvis vet jeg jo at det ordner seg, men jeg føler serien likevel som en førstegangsseer, så blir preget. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler at i OTH-universet er det liksom en greie at ALLE elsker Nathan og Haley. Samma om man digger Lucas/Peyton eller Lucas/Brooke - det beste paret var liksom uansett Nathan og Haley.. Jeg synes de ble så klissete og kleine jeg 🙈 Så veeeeeldig mye romantikk og taler. Jeg liker Nathan som karakter, men har ikke heelt sansen for Haley. Lucas alene er også full av sånt kliss så han likte jeg ikke med noen uansett, minst av alt med Brooke siden han var utro 2 ganger med hennes bestevenn og hun fortjener bedre. Lucas er liksom en douche som er full av moralprekner og tror han er en sånn ordentlig good guy. Peyton likte jeg absolutt aller best med Jake. Syntes de hadde så bra kjemi 😍 Hele serien er jo egentlig litt klein med kliss og overdramatiske taler fra karakterer som liksom skulle være tenåringer, de begynte vel med å være 16-17 år. Hvilke 16 åringer snakker som de gjør?? 🙉 Anonymkode: 763aa...bf5 Peyton & Jake ❤️ Brooke & Owen ❤️ Anonymkode: 0422b...b21
minister-mio Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 Hva er "shippet"? Trodde det var å stemme ut noen fra parra jeg
Amatariel Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Peyton & Jake ❤️ Brooke & Owen ❤️ Anonymkode: 0422b...b21 Og Mouth + Millie ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Syns de er fine jeg 🥰 men fikk litt noia da jeg så hvordan de i voksen alder satte seg ned, drakk vin og prater sammen. Er det det jeg og mannen min også burde gjøre som par??🤣 men det fineste paret er Lucas og Peyton da. Elsker sånne meant to be-par 🥰 Anonymkode: b1ee1...e11
Amatariel Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elsker sånne meant to be-par 🥰 Jeg også, derfor så synd at Keith og Karen aldri fikk leve lykkelig i alle sine dager 😪
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 Amatariel skrev (43 minutter siden): Jeg også, derfor så synd at Keith og Karen aldri fikk leve lykkelig i alle sine dager 😪 Men Andy er en god nummer to da😍 Anonymkode: e57f6...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå