AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Mannen min snakker før han tenker. Det er så flaut. Har sagt det til han, men han blir sur Det verste er når vi er på fotballkamp med datteren. Han kan kritiserer treneren mens andre foreldre hører på. Han savner at treneren er engasjert på sidelinjen. Jeg er enig men sier ikke det høyt. Han sier mye rart under kampen I går sa at han også noe sånt høyt. Jeg blir så flau. Så jeg bestemte at vi drar på annenhver kamp. Så kan jeg se på kamp uten å bli flau. Overdriver jeg? Anonymkode: 11426...476 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Vanskelig å si om du overdriver når du ikke er mer konkret om hva han sier som gjør deg så flau. Anonymkode: 4a78f...ea7 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanskelig å si om du overdriver når du ikke er mer konkret om hva han sier som gjør deg så flau. Anonymkode: 4a78f...ea7 Du kan jo filme han i smug sånn at han får sett seg sjøl i action i etterkant ? Da har vel adrenalinet roet seg og fornuften tatt plass? Anonymkode: cd21a...4b1
Hannah80 Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Flaut hvis datteren din er 6 år. Mindre flaut hvis det er på et litt høyere nivå:) 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Det der er jo kjent for å være en uting i barne/ungdomsidrett, da. Skjønner godt du ikke har lyst til å være med. Anonymkode: 0335f...6cc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå