AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har alltid følt meg stygg av utseende, og har ofte fått høre det. Som oftest fra menn. Eller så blir jeg ikke lagt merke til. Har for lengst skjønt at jeg er evig singel og nå gidder jeg ikke lenger å prøve å gjøre noe for å bli lagt merke til. Jeg har også selv tatt initiativ til to menn og fått avslag begge gangene. Aldri blitt bedt på date. Menn har kun vist en slags interesse når det er tydelig at de har ståpikk og må tømme ballene sine i en vagina. Fra nå av skal jeg bare bli hun rare, jeg er det egentlig allerede. Og drite i alt og hva folk tenker. Vil jeg gå ut med samme genser hver dag og folk ser det, skal jeg drite i det. Vil jeg gå med pysjbukse på butikken, så skal jeg det. Jeg gidder ikke sminke meg lenger. Skal la humla suse og gi faen. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: aec3b...0c3 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Verre å være stygg og gjøre seg enda styggere. Jeg tror ikke noen er perfekte og alle har noe som gjør dem mindre pene. Man er noe for enhver. For noen er du helt sikkert søt og for andre stygg. Utseendet forfaller uansett når man blir gammel og da kommer du til å angre at du ikke tok bedre vare på deg. Anonymkode: 66522...fc5 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Ja, vi er flere. Jeg må si jeg opplever det ganske befriende, jeg har blitt kvitt mye angst og depresjon med å gi mer faen og fokusere på å ha det bra sånn helt for meg selv. I stedet for å være konstant redd og ulykkelig over å aldri være god nok i andres øyne. Anonymkode: 9c2f4...5f3 14
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Verre å være stygg og gjøre seg enda styggere. Jeg tror ikke noen er perfekte og alle har noe som gjør dem mindre pene. Man er noe for enhver. For noen er du helt sikkert søt og for andre stygg. Utseendet forfaller uansett når man blir gammel og da kommer du til å angre at du ikke tok bedre vare på deg. Anonymkode: 66522...fc5 Nei, hvordan kan det være værre? Jeg er stygg og sosialt klønete uansett. Anonymkode: aec3b...0c3 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Hvor gammel er du da? Anonymkode: 82b4f...189
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, vi er flere. Jeg må si jeg opplever det ganske befriende, jeg har blitt kvitt mye angst og depresjon med å gi mer faen og fokusere på å ha det bra sånn helt for meg selv. I stedet for å være konstant redd og ulykkelig over å aldri være god nok i andres øyne. Anonymkode: 9c2f4...5f3 Ja, det er sånn jeg også vil ha det. Om folk synes jeg er rar, skal jeg slutte å bry meg om heretter. Anonymkode: aec3b...0c3 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du da? Anonymkode: 82b4f...189 32. Anonymkode: aec3b...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor du skal slutte å bry deg om utseendet ditt? Jeg er ikke attraktiv, og har fått flere ganger hørt at jeg er lite pen. Men jeg bryr meg fortsatt om hvordan jeg ser ut for MEG SELV, ikke for menn. Jeg tar vare på utseendet mitt, , går jevnlig til hudpleier og har vippeextensions, tar vare på huden min, farger håret, sminker meg hver dag og kler meg pent. Hvorfor skal du stinke og være den som går i samme klær hver dag? Føler du deg ikke bedre psykisk når du er fresh med rene klær? Jeg har akseptert at jeg er stygg og ingen menn er interesserte i meg. De som er interesserte har dårlige intensjoner. Men det betyr ikke at jeg har mislykkes i livet fordi jeg forblir singel resten av livet. Jeg bruker heller tiden min på å gjøre det bra karrieremessig og utvikle meg selv som person. Anonymkode: 68033...73d 18
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 Livet handler forresten ikke bare om oppmerksomhet fra menn. Du lever i 2021 og kan oppnå alt du vil på egen hånd, uten å få hjelp fra en mann. Anonymkode: 68033...73d 13
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er sånn jeg også vil ha det. Om folk synes jeg er rar, skal jeg slutte å bry meg om heretter. Anonymkode: aec3b...0c3 Nettopp. Jeg fant ut at uansett hva jeg gjorde eller hvordan jeg så ut, syntes andre at jeg var rar. Til slutt tenkte jeg "Javel, så kan jeg være rar da." For mye av det "rare" er sider med meg selv som jeg faktisk liker. Anonymkode: 9c2f4...5f3 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Du trenger ikke barbere leggene om du ikke vil foreksempel! Det er ikke å gi faen, bare gi Faen i å følge andres "krav" og hør på dine egne Men om du mener at du slutter å bry deg så er det jo trist. Du gjør vel noe for deg selv? Som får deg til å føle deg vel? Det er ikke bortkastet. Anonymkode: 745c9...3fd 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 Jeg ser på meg selv som stygg og har gjort det hele livet. Husker til og med en av kompisene mine på ungdomskolen sa jeg hadde helt ok utseende (ganske sikker på at han tok i litt for jeg var så langt unna hans type som man kunne bli og han viste jeg slet med selvbildet 😂😂) MEN jeg har aldri hatt problem med å få kjæreste. Selvtilliten min er fortsatt like dårlig, men jeg tror kanskje personligheten trekker meg opp litt. Jeg er rett og slett dumsnill og bryr meg mye om mennesker jeg sikkert ikke burde bry meg om. Man føler kanskje man må være ekstra snill og god når man ikke ser så bra ut. Så der må man finne en balanse. Folk kan utnytte. Jeg har hatt en rekke dårlige forhold med mennesker som viste de kunne bruke det dårlige selvbildet mitt mot meg. Nå som jeg har bygd meg selv litt opp har jeg blitt sammen med en fyr som er kjempe hærlig. Jeg syns han er langt mer attraktiv enn meg, men tydelivis syns han jeg er like bra og enda bedre. Jeg er nok en stor slask i forhold til de fleste når det kommer til å se bra ut. Jeg går i det jeg føler meg komfortabel i og dropper sminke fordi jeg rett og slett ikke gidder å bruke tid på det de aller fleste dager. Hvis jeg vil kan jeg godt pynte meg, men det kommer ann på dagen og humøret. Jeg tror nok det finnes en for alle. Jeg fant ikke typen min fordi jeg prøvde så hardt. Det var felles interesser som ble til mer. Det er kanskje der det ligger. I lengden er det absolutt det som telles mest. Man må gå godt overens og ha like verdier. Anonymkode: 5f4b3...e0d 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Jeg er litt over gjennomsnittet pen, men det hjelper ikke når alle jeg møter sier jeg er stille og beskjeden. Jeg har heller ikke håp om å få ny kjæreste pga. min bedritne personlighet. Den er dritt og bæsj 😢 Jeg er sikker på at du, TS har noe vakkert ved deg. Selv ser jeg noe flott og vakkert ved absolutt alle mennesker. Anonymkode: 755d4...d0b 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Jeg ga faen for lenge siden og først da følte jeg meg fri. Det var, og er fortsatt, en herlig følelse😊 Anonymkode: b0c90...741 5
norw Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Livet handler forresten ikke bare om oppmerksomhet fra menn. Du lever i 2021 og kan oppnå alt du vil på egen hånd, uten å få hjelp fra en mann. Anonymkode: 68033...73d Men en av tingene man vil oppnå er å få seg en mann, og da må det åpenbart en mann til. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor du skal slutte å bry deg om utseendet ditt? Jeg er ikke attraktiv, og har fått flere ganger hørt at jeg er lite pen. Men jeg bryr meg fortsatt om hvordan jeg ser ut for MEG SELV, ikke for menn. Jeg tar vare på utseendet mitt, , går jevnlig til hudpleier og har vippeextensions, tar vare på huden min, farger håret, sminker meg hver dag og kler meg pent. Hvorfor skal du stinke og være den som går i samme klær hver dag? Føler du deg ikke bedre psykisk når du er fresh med rene klær? Jeg har akseptert at jeg er stygg og ingen menn er interesserte i meg. De som er interesserte har dårlige intensjoner. Men det betyr ikke at jeg har mislykkes i livet fordi jeg forblir singel resten av livet. Jeg bruker heller tiden min på å gjøre det bra karrieremessig og utvikle meg selv som person. Anonymkode: 68033...73d Fordi jeg egentlig ikke bryr meg noe om det. Hjemme går jeg uten sminke, uten BH og kan bruke samme klær i flere dager (ikke undertøy da). Derfor skal jeg bare gjøre det ute blant folk heretter. Kjenner de at jeg lukter svette, så driter jeg i det. Anonymkode: aec3b...0c3 3
Gjest TheCatLady Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 Jeg tenker at det er en forskjell på å godta hvordan man ser ut og det å ikke gidde å bry seg. Vet selv at jeg ikke er av de peneste, men jeg kommer ikke til å slutte å bry meg om hvordan jeg ser ut av den grunn. Jeg kan allikevel fortsatt gå med slaskete klær om jeg bare skal på butikken eller uten sminke om jeg ikke gidder å sminke meg. Jeg sminker meg og kler meg fint fordi jeg liker det. Tenker at man bør gjøre sånt fordi man hovedsakelig gjør for egen del og ikke fordi man skal tiltrekke seg menn. For min del gjør jeg det jeg ønsker å gjøre. Gidder jeg ikke å barbere leggene så blir de ikke barbert heller.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Livet handler forresten ikke bare om oppmerksomhet fra menn. Du lever i 2021 og kan oppnå alt du vil på egen hånd, uten å få hjelp fra en mann. Anonymkode: 68033...73d Ja, derfor gidder jeg ikke lenger å bry meg om hva de tenker om meg. Anonymkode: aec3b...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #19 Skrevet 8. mai 2021 Så, da var jeg nettopp på butikken med joggebukse og slitt t-skjorte, og kjøpte en 6-pack med øl og kake. Har ikke vasket håret og pusset tenner i dag. Skal feire meg selv i kveld ☺️ Anonymkode: aec3b...0c3 9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #20 Skrevet 8. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Livet handler forresten ikke bare om oppmerksomhet fra menn. Du lever i 2021 og kan oppnå alt du vil på egen hånd, uten å få hjelp fra en mann. Anonymkode: 68033...73d Det handler ikke for alle om hva man kan oppnå eller ikke, men at man ønsker noen å dele oplevelser og livet med. At man ønsker kjærlighet, omsorg, omtanke og nærhet fra en man er glad i. Det er ikke alle disse behovene man får tilfredsstilt som erkesingel. Anonymkode: ae884...1ed 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå