Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle på ett møte med familiekontoret om samværsavtale med min datter, 30 min før møtet så treffer jeg min kone utenfor kontoret. Hun krever å få se SMS mellom meg og min ex-kone, jeg sa at det har hun ikke rett til og ville ikke vise SMS til kona mi. Da ble kona mi sint og sa først at hun ikke ville være med på møtet, deretter at dette ville få konsekvenser for forholdet vårt og til slutt at hun ville flytte ut hvis hun ikke fikk se SMS fra min ex. Jeg sa fortsatt nei og vi gikk i møtet. Etter dette har min kone vært sint på meg og mener at jeg holder henne utenfor fordi hun ikke fikk lese mine SMS. Grunnen til at jeg ikke ville vise henne mine SMS er at jeg gjorde det en gang og min kone ringte og skjelte ut min ex over noe trivielt som sto der. Har min kone rett til å se mine SMS? For ordens skyld så står det ikke noe "spennende" i SMSene, bare dagligdagse ting.

hva mener dere andre?

Anonymkode: d2afd...24e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Nei.

Og jeg hadde sagt det samme som deg.

Om noen hadde truet meg med samlivsbrudd for at de ikke får se en SMS så hadde jeg vel tenkt at jeg kanskje hadde nok med meg og barn fremfor en kontrollerende ny partner. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

min kone ringte og skjelte ut min ex over noe trivielt som sto der

Det høres ut som din kone bør jobbe litt med sinnet sitt, og det å respektere grenser. Hun har ikke noe med å ringe din ex og kjefte. Det er respektløst mot deg, da du er den som skal ha en god realasjon til din ex for godt samarbeid om deres datter, og hun gjør det vanskeligere. Her er det hun som må gå i seg selv. 

Anonymkode: e2c02...11e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva har du å skjule da? Og vil du ha et godt forhold til nåværende kone eller din forrige kone? 

Anonymkode: 4c312...70b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

For ordens skyld så står det ikke noe "spennende" i SMSene, bare dagligdagse ting

👆

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tja, hva har du å skjule da? Og vil du ha et godt forhold til nåværende kone eller din forrige kone? 

Anonymkode: 4c312...70b

Her er det nåværende kone som saboterer for et godt forhold. Hun kan ikke oppføre seg dårlig, så sier mannen at han ikke godtar slik oppførsel og stopper henne, og da truer hun med samlivsbrudd. Ikke bra, hun er har problemene her. 

Anonymkode: e2c02...11e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, din nåværende kone har ikke rett til å kreve å lese dine SMS.

Hvis dette er umulig for henne å akseptere, så kan det kanskje være en idé at hun og du får en time på familievernkontoret og får snakket med noen om dette. Høres ut som hun sliter med et sjalusiproblem, noe som går ut over både forholdet deres og din kommunikasjon med ekskonen.

Anonymkode: e2093...630

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det er en big deal om hun leser SMS'ene. Du har jo ingenting å skjule, så hvorfor gjøre det? Bevar heller husfreden med å la henne få lese. Men skjer dette flere ganger så kan du jo bruke tid og krefter på å fundere rundt livet ditt, forholdet deres og henne. 

Anonymkode: d5fe7...75e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hvorfor det er en big deal om hun leser SMS'ene. Du har jo ingenting å skjule, så hvorfor gjøre det? Bevar heller husfreden med å la henne få lese. Men skjer dette flere ganger så kan du jo bruke tid og krefter på å fundere rundt livet ditt, forholdet deres og henne. 

Du leste kanskje ikke den delen om at nåværende partner skjelte ut gammel partner over en ikke-ting sist hun fikk lese?

Anonymkode: 6d539...411

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg skulle på ett møte med familiekontoret om samværsavtale med min datter, 30 min før møtet så treffer jeg min kone utenfor kontoret. Hun krever å få se SMS mellom meg og min ex-kone, jeg sa at det har hun ikke rett til og ville ikke vise SMS til kona mi. Da ble kona mi sint og sa først at hun ikke ville være med på møtet, deretter at dette ville få konsekvenser for forholdet vårt og til slutt at hun ville flytte ut hvis hun ikke fikk se SMS fra min ex. Jeg sa fortsatt nei og vi gikk i møtet. Etter dette har min kone vært sint på meg og mener at jeg holder henne utenfor fordi hun ikke fikk lese mine SMS. Grunnen til at jeg ikke ville vise henne mine SMS er at jeg gjorde det en gang og min kone ringte og skjelte ut min ex over noe trivielt som sto der. Har min kone rett til å se mine SMS? For ordens skyld så står det ikke noe "spennende" i SMSene, bare dagligdagse ting.

hva mener dere andre?

Anonymkode: d2afd...24e

Ikke greit. 

Anonymkode: ff8a6...448

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du leste kanskje ikke den delen om at nåværende partner skjelte ut gammel partner over en ikke-ting sist hun fikk lese?

Null stress. Forhold dere til nåværende partnere, og ikke gamle partnere heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en følelse av at du er samme mannen hvis kone nekter datteren din å komme innom på morgenene. Og at du har gått fra 50 prosent samvær til annenhver helg etter at du fikk ny kone. Mulig jeg tar helt feil, men hvis du er samme mannen, dump denne konen, please!

Anonymkode: 51820...8bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Null stress. Forhold dere til nåværende partnere, og ikke gamle partnere heller. 

Du leste kanskje ikke den delen om at de har barn sammen?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

hm... da har vel du noe å skjule som kona di ikke liker. Hvis du vil redde det forholdet viser du smsene dine.. hun spør vel for hun har noe å mistenke.. vi damer pleier å ha en nese for slikt... 

Anonymkode: dff69...235

AnonymBruker
Skrevet

Kona di trenger hjelp av profesjonelle. Ikke normalt å ringe eksen til mannen og skjelle henne ut for ingenting, og hverken normalt eller akseptabelt med trusler. 

Anonymkode: e61c0...f57

• Liker 5
Skrevet

Herregud for en dramaqueen. Nei, hun har ikke rett til å lese SMS, mail... eller hva annet rart. Høres ut som hun prøver å finne en unnskylding for å gjøre det slutt. Elsker man noen så truer man ikke med å gå om man ikke får se en SMS. Ha ha. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg mange spørsmål. 

Hvorfor er din nåværende kone med på slike møter som har med din datter å gjøre? 

Hvordan kan du ha en datter på tre år med en eks og allerede gift på ny?

Hvorfor kan du ikke bare vise kona di meldingene? 

Hvorfor har du dagligdagse samtaler med eksen din?

Anonymkode: 80b0d...c0e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Din kone har problemer. Hun har ingen rett til å kreve å lese dine sms.

Anonymkode: b76fa...841

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er din nåværende kone med på slike møter som har med din datter å gjøre? 

Tror ikke datteren er tre år, kan ikke se at det står i HI 

Anonymkode: 51820...8bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor står det at datteren er tre år? 

Høh! 🤔 

Hjelpes... sier jeg bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...