Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kommet til at fremtiden blir på Løten! Pris, beliggenhet og det hele er vurdert en stund, og der tror jeg vi skal finne det vi ønsker oss 😊

Men hvor på Løren? Ønsker at det er mest mulig åpent rundt oss. Ser at det er litt variabelt der. Har barn i ca 1 klasse når vi flytter, så fint med lekeplasser og grøntområder. Hvilken adresse eller borettslag anbefaler dere som er litt kjent? 

Anonymkode: fbd7c...81a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løten eller Løren?

Anonymkode: 9fd71...df7

AnonymBruker
Skrevet

Haha, Løren! 

AnonymBruker
Skrevet

Bor like ved Løren og du vil virkelig ikke bo der. Ingen trær, ingen sol når gatenivå og ikke noe tilbud for eldre barn og ungdommer.

Anonymkode: b2929...726

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bor like ved Løren og du vil virkelig ikke bo der. Ingen trær, ingen sol når gatenivå og ikke noe tilbud for eldre barn og ungdommer.

Anonymkode: b2929...726

HM. Hvor bor du? 

AnonymBruker
Skrevet

Løren er dypt usjarmerende. Mangler sjel. Som andre skriver, mørkt og mangler grønne områder. Men kan forstå at det er greit å bo der. Det er sentralt, til en 'rimeligere' penge, god tilgang på offentlig transport og butikker med det man trenger. Også bedre enn f.eks Kværnerbyen, som er like trist, bare enda verre plassert i et søkk.
Ift Løren, synes ville jeg bosatt meg så nærme Frydenberg som mulig. 

Anonymkode: 65284...25d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Det er økonomien og beliggenheten som teller mest. Og har hørt fra mange med småbarn at de trives og at det er godt naboskap. Jeg ønsker å bo i leilighet med felles uteområde. Bor i nybygg nå også, og trives med det. Men det er ett bygg i et ellers etablert område. Ser jo at det er annerledes med et så stort område som er helt nytt. Arkitekturen er ikke den mest spennende. 

AnonymBruker
Skrevet

Flytt til Østensjø i stedet, anbefaler Godlia/Trasopp/Skøyenåsen/Oppsal. Gode skoler, marka rett utenfor døra og bare en kort t-banetur unna sentrum. Mye barn og veldig godt miljø!

Anonymkode: 0401c...b90

AnonymBruker
Skrevet

Kikket på endel leiligheter på Løren da jeg skulle flytte, og konkluderte med at det er trangt og upersonlig der. De få leilighetene med ok solforhold ble veldig dyre, og de resterende hadde mange gjenboere og lite sol. Og nå bygges det jo enda mer og enda tettere der.

Men enig med AB over, Frydenbergsiden er best, verst jo nærmere Dag Hammarskiølds vei du kommer. 
Fordeler: du har alt du trenger i nærheten. Bra Meny og helt ok restauranter. 

Anonymkode: 87bf8...2c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 17.04):

Takk for tips! Det er økonomien og beliggenheten som teller mest. Og har hørt fra mange med småbarn at de trives og at det er godt naboskap. Jeg ønsker å bo i leilighet med felles uteområde. Bor i nybygg nå også, og trives med det. Men det er ett bygg i et ellers etablert område. Ser jo at det er annerledes med et så stort område som er helt nytt. Arkitekturen er ikke den mest spennende. 

Det er det absolutt! Kjenner flere som bor der med barn og det er en «bestevenn» i hver oppgang. Det at det er helt nytt gjør jo at ingen kjenner noen fra før av og alle er litt på søkeren. 

Anonymkode: 9fd71...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...