AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Takk til AB i annen tråd, som satte meg på dette utsagnet Jeg har sett meg litt lei på en holdning som florerer, om at en dominant person alltid vil søke etter en submissiv person. Det stemmer bare ikke, det er en fordom. Det er en tanke som ligner den om at en mann alltid vil søke en kvinne og at en kvinne alltid vil søke en mann. Det vet vi at ikke stemmer. Og jeg har selv blitt overrasket over hvor mange historier jeg hører om noen som utviklet seg til å bli dominant i møte med en annen dominant, eller lignende, og ikke i møte med en submissiv. Så blir - naturligvis - det neste spørsmålet; Men hvem er den submissive i forholdet? På samme måte som man spør homofile hvem er mannen eller dama i forholdet. Svaret er at man behøver ikke noen submissiv eller noen mann eller noen dame i et forhold, det eneste man behøver er to mennesker. På samme måte som et forhold mellom heterofile og homofile mennesker er mer enn ‘en plugg og et hull’, så er forholdet mellom maktglade mennesker mer enn ‘en topp og en bunn’. Anonymkode: cb543...037
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Da lærte vi noe nytt i dag også. Interessant tema. Anonymkode: 1dc3b...b03
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk til AB i annen tråd, som satte meg på dette utsagnet Bare hyggelig. Lite som er hogd i stein. Anonymkode: db22d...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå