Gjest Sinnataggen. Skrevet 3. september 2005 #1 Del Skrevet 3. september 2005 Nå er jeg så sinnna. Jeg har så enormt sinne inne i meg. Fryktelig sinna altså. Sinna på meg selv. Vet ikke hvorfor. Jeg er bare sinna. Sint sint sint på meg selv og hele livet. Livet er noe dritt. Dritt og dritt og dritt. ååååå...så sint jeg er. Har mest lyst til å knuse meg selv i tusen biter.... Er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 3. september 2005 #2 Del Skrevet 3. september 2005 Tja, det hender vel det. Som oftest vet jeg jo hvorfor jeg er sinna da... Ta deg en tur ut. Løp deg en tur eller gå fort. Finn ei pute eller to og slå løs Det er noen måter som funker for å få ut sinne på. Lag deg en stor kopp varmt drikke etterpå og sett på en komedie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2005 #3 Del Skrevet 3. september 2005 Minner om meg når jeg er påvirka av PMS! Slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellisiv Skrevet 3. september 2005 #4 Del Skrevet 3. september 2005 Vet akkurat hva du snakker om! Ta deg en løpe/gåtur i frisk luft. Hyl ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #5 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er sinna hele tiden. Har masse sinne inne i meg. Er så sinna på meg selv. Siden jeg ikke er normal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 3. september 2005 #6 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg ville gått til akupunktur. Midlertidig teknikk for å holde det i sjakk: trening (f.eks. løpe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå