Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man at det er livmor man kjenner like over skambeinet? Jeg er 11+1, og det står at livmoren begynner å vokse over skambeinet nå. Jeg kjenner en liten «kul» over skambeinet på min Høyre side, kan dette være livmoren? Jeg har ikke kjent så bøye etter før jeg leste idag at det begynner å skje rundt denne tiden.

Anonymkode: 35cd6...7cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket egentlig aldri noe til det der med mine to, selv om jeg er slank. 🤢 Først når det området mellom hårlinja og navlen er blitt veldig digert og baby begynte å sparke ser jeg tydelig at det skjer ting.

Holder i massevis at jordmor kjenner det hun skal for meg 😂 

Anonymkode: 0831d...28c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg merket egentlig aldri noe til det der med mine to, selv om jeg er slank. 🤢 Først når det området mellom hårlinja og navlen er blitt veldig digert og baby begynte å sparke ser jeg tydelig at det skjer ting.

Oi,ikke kvalm (forsåvidt kvalm i uke 11), det var denne jeg mente: 🤷

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hehe ja ikke sant, ser ikke noe betydelig forskjell jeg heller altså! Ser kun forskjell på kvelden når jeg er sabla oppblåst😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan vet man at det er livmor man kjenner like over skambeinet? Jeg er 11+1, og det står at livmoren begynner å vokse over skambeinet nå. Jeg kjenner en liten «kul» over skambeinet på min Høyre side, kan dette være livmoren? Jeg har ikke kjent så bøye etter før jeg leste idag at det begynner å skje rundt denne tiden.

Alt i apper og på nett er omtrentlig og et gjennomsnitt. Det kommer når det kommer.

Jeg er andregangs i uke 16 og det ble merkbart først denne uken feks.

Anonymkode: ad93b...7ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Merka/kjente den på morgenen liggende på ryggen. Med full blære og kynnere, for da var livmora hard. Men ikke ellers så tidlig.

Anonymkode: dd503...186

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...