Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Tester med eggløsningstester, så vet når eggløsning er. Har også vært på ultralyd, og gynekolog kunne se at eggløsning hadde vært. Jeg hadde eggløsning for ca 8 dager siden, hadde ubehag/smerter venstre side. Nå, 7-8 dager etter eggløsningen, får jeg de samme smertene. Noen som har opplevd dette? Er det noe galt evt? Gynekolog fant ikke noe som var galt, hverken på ultralyd, blodprøver eller hormonprøver, men jeg er urolig for at jeg plutselig har vondt i den ene eggstokken. 

Anonymkode: 28c58...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det Kan jo være festeSmerter men selv har jeg innsett at jeg har smerter hver måned etter eggløsning selv om jeg ikke er gravid ..

AnonymBruker
Skrevet

Opplever ofte smerter ca 1 uke etter eggløsning/1 uke før menstruasjon. Vet ikke hva det kommer av, men det skjer så å si hver måned så jeg har tenkt at det er normalt og kroppen som forbereder seg til mensen. 

Anonymkode: b9b88...88c

AnonymBruker
Skrevet

Ta her. Ok, takk for svar :) Jeg pleier å få mensmurringer etter eggløsning også. Men disse smertene jeg har nå er helt lik eggløsningssmerter, bare litt verre. Og kun på en eggstokk. Så tenker mer på om det er noe farlig :) 

Anonymkode: 28c58...309

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...