Gå til innhold

Kle seg ut som en Eurovision-deltager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobben skal ha kostymefest ala Eurovision, og i den forbindelse skal vi kle oss ut som vår favoritt. Jeg har ingen favoritt, så er kanskje mer ute etter noen som det hadde vært gøy å kopiere stilen til. Hvem ville du valgt? Gjerne med bilder!

Anonymkode: 2c552...5b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjelettdressen til Jahn Teigen? :ler:

Det er riktignok fra norsk MGP og ikke internasjonal Eurovision-finale, men det burde vel kunne gå likevel? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verka Serduchka, Ukraina 2007

Anonymkode: bc20f...e58

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kan du uttdype litt mer om hva du kunne tenke deg å bruke?

Er du kvinne eller mann, eller har det ikke har noe å si for valg av antrekk? Kan du tenke deg å vise hud, eller er det uaktuelt?  Er du villig til å bruke en del tid og penger på kostymet, eller vil du gjøre det enkelt? 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett på bilder hele formiddagen, og jeg tror jeg vil gjerne ha noe med paljetter, masse farger, kanskje noe 60-70tallsgreier.

Er dame, men kjønn spiller egentlig ingen rolle :) Kan også vise hud, men ikke for enhver pris :ler: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har sett på bilder hele formiddagen, og jeg tror jeg vil gjerne ha noe med paljetter, masse farger, kanskje noe 60-70tallsgreier.

Er dame, men kjønn spiller egentlig ingen rolle :) Kan også vise hud, men ikke for enhver pris :ler: 

Og jeg kan nok legge litt penger i det, men det begynner å bli på grensen til å rekke å bestille noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare jeg som reagerer på at en arbeidsplass skal ha fest nå, midt under en pandemi? 🤷🏻‍♀️ Eller skal dere kle dere ut på teams? 

Anonymkode: 75a51...4aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 5/8/2021 at 11:09 PM, AnonymBruker said:

Bare jeg som reagerer på at en arbeidsplass skal ha fest nå, midt under en pandemi? 🤷🏻‍♀️ Eller skal dere kle dere ut på teams? 

Anonymkode: 75a51...4aa

Vi er ikke så veldig mange :)

AnonymBruker
Skrevet

Lordi og Finland! 😂

Nei da, litt mer realistisk er kanskje paljettene fra Bobbysocks, Euphoria/Loreen eller Tix sine englevinger? 🙈

Anonymkode: 1d7b2...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...