Gå til innhold

Natlandsfjellet i Bergen

Gjest Mylianna.

Anbefalte innlegg

Gjest Mylianna.

Vi skal flytte til Bergen om et års tid og ønsker å kjøpe hus i et barnevennlig og naturnært område.

Er overhodet ikke lokalkjent (med unntak av sentrum) og vil gjerne ha tips.

Vi har behov for en større enebolig. Har et godt budsjett.

Vi skal begge jobbe på Haukeland sykehus.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjempefint på Natlandsfjellet, men bratt opp! Kort vei til turterreng og relativt kort til Haukeland. Dårlig med busser, mener jeg å huske.

onyx, i.i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slite godt der om vinteren. Mange biler og busser har problemer i bakkene på glatten, og det er laaaaangt å gå til toppen.

Det går arbeidsruter til Haukeland fra de fleste bydeler, så det er jo ikke nødvendig å bo akkurat der da.

Selv liker jeg bedre "andre" siden av Haukeland, dvs. Årstadområdet med eldre bebyggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan slite godt der om vinteren. Mange biler og busser har problemer i bakkene på glatten, og det er laaaaangt å gå til toppen.

Det går arbeidsruter til Haukeland fra de fleste bydeler, så det er jo ikke nødvendig å bo akkurat der da.

Selv liker jeg bedre "andre" siden av Haukeland, dvs. Årstadområdet med eldre bebyggelse.

Må berre seie meg enig med *Ariel*, kunne heller tenkt meg å budd på Årstad gjerne ved sia av Brann stadion, og ikkje nerme Danmmarksplass. Budde der sjølv nokre år, og trivs veldig godt. Eit rolig område med lite tull....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...