AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Har i det siste lagt merke til flere annonser av "klær" på Finn hvor damene viser frem rumpe og pupper. Ofte har de ikke bh på under når de viser frem kjoler og gensere, og det er tydelig at formålet er ikke kun å selge brukte klesplagg til 100-200 kroner, men heller å vise seg frem. Syns det er veldig rart at Finn tillater dette, og lurer på hva som er greia? Fins vel andre steder disse damene kan heller legge ut slike bilder tenker jeg. Mulig jeg er naiv, men blir nå nysgjerrig på hva jeg har gått glipp av her. Mann40 Anonymkode: d7ed0...767 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Kanskje de selger sex? Eller bare er exhibitionister? Eller du er mann og tolker det sexuelt. Anonymkode: c59da...887 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har i det siste lagt merke til flere annonser av "klær" på Finn hvor damene viser frem rumpe og pupper. Ofte har de ikke bh på under når de viser frem kjoler og gensere, og det er tydelig at formålet er ikke kun å selge brukte klesplagg til 100-200 kroner, men heller å vise seg frem. Syns det er veldig rart at Finn tillater dette, og lurer på hva som er greia? Fins vel andre steder disse damene kan heller legge ut slike bilder tenker jeg. Mulig jeg er naiv, men blir nå nysgjerrig på hva jeg har gått glipp av her. Mann40 Anonymkode: d7ed0...767 Jeg har registrert det samme. Mange jenter som viser kroppen sin. Selger ubrukte kjoler osv. Men så har de på disse klærna på bildene... Anonymkode: 707c4...d21 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Jeg tror kanskje kunst på finn kan interesserer deg også. Hilsen kvinne som ikke forstår hvorfor andre kvinner må ha veeeeldig lite klær på for å male malerier? Anonymkode: 87134...6ba
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tvangstanker? Anonymkode: 4098d...769 Er du en av de som legger ut slike annonser på Finn? Er oppriktig nysgjerrig bare. Det hele virker ganske tåpelig for å være ærlig, og syns det er rart at Finn tillater det. TS Anonymkode: d7ed0...767 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror kanskje kunst på finn kan interesserer deg også. Hilsen kvinne som ikke forstår hvorfor andre kvinner må ha veeeeldig lite klær på for å male malerier? Anonymkode: 87134...6ba Kanskje så enkelt som at annonser med lettkledde damer får flere klikk. Det fungerer på YouTube og some. Anonymkode: c59da...887
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du en av de som legger ut slike annonser på Finn? Er oppriktig nysgjerrig bare. Det hele virker ganske tåpelig for å være ærlig, og syns det er rart at Finn tillater det. TS Anonymkode: d7ed0...767 Hvorfor sitter du å aktivt søker opp annonsene for å runke og klage her? Anonymkode: c59da...887 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 Kan du linke til eksempler? Jeg selger ikke på Finn, men har kjøpt kjoler noen ganger, og aldri lagt merke til dette. Anonymkode: 0765f...bd3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor sitter du å aktivt søker opp annonsene for å runke og klage her? Anonymkode: c59da...887 Søker de ikke opp, og runker da faen ikke til Finn annonser. 😄 Les hva jeg skriver, er nysgjerrig på hva som er greia, altså dette er ikke annonser for å selge klær når enkelte av plaggene koster 100 kroner eller mindre. Slutt å ta det så personlig, hvis du er en av de som legger ut slike annonser så kan du jo bare si hvorfor. Dømmer ingen. TS Anonymkode: d7ed0...767 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #12 Skrevet 7. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor sitter du å aktivt søker opp annonsene for å runke og klage her? Anonymkode: c59da...887 De dukker opp på forsiden av Finn.no ditt mehe. Anonymkode: 707c4...d21 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #13 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De dukker opp på forsiden av Finn.no ditt mehe. Anonymkode: 707c4...d21 Du vet at forsiden er basert på hva du tidligere har søkt og hvilke annonser du har sett på? Anonymkode: 0afcf...f20 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #14 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du vet at forsiden er basert på hva du tidligere har søkt og hvilke annonser du har sett på? Anonymkode: 0afcf...f20 Finn får data fra tredjeparter, i likhet med Facebook, Google osv. slik at de kan anbefale deg hva de tenker er relevant. Akkurat som Google annonser kan anbefale meg russiske koner ut av det blå, til tross for at jeg har aldri søkt på det eller klikket meg inn på noe som helst relatert til dating sider, så kan Finn også anbefale en litt av hvert basert på de data Finn har mottatt fra tredjeparter. Disse algoritmene er ikke kun basert på hva du søker og klikker deg inn på, på Finn, det er andre variabler som også spiller inn. Det behøver ikke engang være du som har søkt på noe fra din enhet, dette kan være andre på samme nettverk som har søkt på disse tingene. Anonymkode: d7ed0...767 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #15 Skrevet 7. mai 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: De dukker opp på forsiden av Finn.no ditt mehe. Anonymkode: 707c4...d21 Elsker ordet "mehe" 😄 ❤️ Anonymkode: 307bc...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #16 Skrevet 7. mai 2021 33 minutter siden, AnonymBruker said: De er damer... Anonymkode: 307bc...8b2 Anonymkode: f51ed...00c 1
Gjest TheCatLady Skrevet 7. mai 2021 #17 Skrevet 7. mai 2021 Jeg har aldri fått opp slike ting på Finn og får bare opp ting som er relatert til andre ting jeg har søkt på Finn tidligere. Uansett, så antar jeg at de som viser seg i klær på den måten gjør det fordi de vil vise seg frem og samtidig selge et plagg. Jeg tenker at de får bare gjøre det for min del og de får vel oppmerksomhet også, så da har de vel oppnådd det de ønsker.
tussatester Skrevet 7. mai 2021 #18 Skrevet 7. mai 2021 Denne diskusjonen har jeg hatt med venner, og vi kom frem til at det må være salg av sex eller andre tjenester i den duren 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #19 Skrevet 7. mai 2021 "Mann 40" som ikke er i målgruppen for å kjøpe et brukt designerplagg som dama på 24 legger ut klikker seg inn på annonsen for å ta seg en skamfull runk og så må inn å bitche om kroppen hennes på et forum. Anonymkode: b1e82...c29 2
Gjest Jørgen38 Skrevet 7. mai 2021 #20 Skrevet 7. mai 2021 tussatester skrev (Akkurat nå): Denne diskusjonen har jeg hatt med venner, og vi kom frem til at det må være salg av sex eller andre tjenester i den duren Tror du er inne på noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå