Gå til innhold

27 dpo - negativ test

nittifem

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og samboer har i snart 3 år prøvd å bli gravide.. Skal starte opp med IVF nå i mai. Jeg er 27 dager over mensen- men testene er negative. Har vel innsett at det ikke er graviditet denne gangen heller, men hva kan det skyldes? Har aldri hatt så lang syklus før. 
Jeg har stikkinger og murringer nede i magen, føler meg uggen og nesten fyllesyk enkelte dager, spesielt etter jeg har spist. Veldig slapp og trøtt. Er det mulighet for graviditet utenfor livmor? Blir litt engstelig 😪

Ringte legekontoret men de sa det ikke var noe å gjøre med uteblitt menstrasjon. Bør jeg kreve en legetime eller bare vente? Skal inn på kontroll til IVF om 2 uker, da tar de UL osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Enten er det av grunnene du mistenker over, eller så har du faktisk ikke hatt eggløsning som du tror. 

Anonymkode: b05ab...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Enten er det av grunnene du mistenker over, eller så har du faktisk ikke hatt eggløsning som du tror. 

Anonymkode: b05ab...333

Ja, mulig jeg ikke har hatt eggløsning i mars.. Tenkte jeg skulle roe hele situasjonen ned før behandlingen starta, så kanskje vi fikk det til 🤪 Tok selvsagt ikke eggløsningstest da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok ikke hatt eggløsning med så lang syklus. Kjipt men dessverre endel som opplever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura80 skrev (9 timer siden):

Du har nok ikke hatt eggløsning med så lang syklus. Kjipt men dessverre endel som opplever det.

Okei. Takk for svar 😊 Veldig kjipt ja.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...