Gå til innhold

Hvor mange på Kvinneguiden kunne du tatt i en slåsskamp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi bare ser på forummedlemmer av samme kjønn, hvor mange kunne du tatt i en 1-mot-1 slåsskamp? Alt er tillatt, men ingen våpen.

Jeg (K27) tror jeg kunne tatt i hvert fall 95 av 100 😎 Men jeg driver med kickboksing på fritiden🙋🏽‍♀️

Anonymkode: 06595...fbb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen, siden ikke har noen interesse av å slåss.

Anonymkode: fa7a5...941

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste, selv om jeg nå begynner å dra på årene.. 😬😂😂

Anonymkode: 5c92b...b11

AnonymBruker
Skrevet

For en idiotisk tråd. Du tror du kunne tatt 95 av 100 her inne, mens andre tror det er 95% menn her inne. Vel og merke incels som sitter i en kjeller dagen lang. Jaja, kanskje det. Tror ikke så mange hadde stått imot.

Anonymkode: f97f5...1fd

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Reagerer ikke så sterkt på anonyme mennesker på et forum. Husk at det er mye trolling ute og går her. 

Anonymkode: 31440...96d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange hadde sett på meg som en enkel match, men skinnet kan bedra. Jeg er kanskje 50 år og overvektig, men jeg har hatt en av Norges beste karatetrenere. Så teknikkene sitter fremdeles, og jeg er sterkere og raskere enn de fleste vil tro.

Anonymkode: 41644...efa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For en idiotisk tråd. Du tror du kunne tatt 95 av 100 her inne, mens andre tror det er 95% menn her inne. Vel og merke incels som sitter i en kjeller dagen lang. Jaja, kanskje det. Tror ikke så mange hadde stått imot.

Lolwhat?🥴

Anonymkode: 06595...fbb

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette forstod jeg ingenting av, er du full?

Anonymkode: 2af9f...e7a

AnonymBruker
Skrevet

Alle.   :dany:

Anonymkode: f427f...018

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg tror mange hadde sett på meg som en enkel match, men skinnet kan bedra. Jeg er kanskje 50 år og overvektig, men jeg har hatt en av Norges beste karatetrenere. Så teknikkene sitter fremdeles, og jeg er sterkere og raskere enn de fleste vil tro.

Jeg hadde en professor i matte. Jeg suger fortsatt i matte.

Anonymkode: 931dc...950

AnonymBruker
Skrevet

Langt under halvparten. Jeg har aldri trent kampsort, aldri vært i slåsskamp og er svært svak.

Anonymkode: 75c93...195

AnonymBruker
Skrevet

En del, men det er ingen vits i å si om det er halvparten eller færre/flere, kjenner jo ikke folks bakgrunn her. Men vil nok si at jeg kan forsvare meg, har trent en del kampsport i mitt liv, og har fortsatt ganske grei styrke. 

Anonymkode: 54304...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Alle as bro. 

Dunker en etter en med KO og sender dem rett i koma bro 

Håhå, Håhå, Håhå 

Anonymkode: 70790...b9f

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 8.5.2021 den 0.00):

Karate er god trening, men ikke spesielt nyttig i en bar-fight. Da er det ofte størrelse og den som får inn det første slaget.

Anonymkode: e6a49...660

Skrevet

Ingen. Jeg er så konfliktsky at jeg mest sannsynlig ikke hadde prøvd å forsvare meg en gang. 

Gjest irkan90
Skrevet

Digger denne. Endelig noe annet enn korona og kjønnskamp.

Jeg hadde lett knust opp mot 90% av menn er. Ikke for å skryte 😇

Hadde dog sikkert fått bank av flere kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Karate er god trening, men ikke spesielt nyttig i en bar-fight. Da er det ofte størrelse og den som får inn det første slaget.

Anonymkode: e6a49...660

Si det til Chuck Norris.

Anonymkode: 931dc...950

• Liker 1
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Ha ha 😂 godt at det ikke blir slagsmål her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...