Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 620c1...a7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kan ikke si jeg noensinne har opplevd den store kjærligheten med en tilfeldig journalist som var på jobbreise. 

Men så har jeg ikke møtt så mange journalister som likner på Clint Eastwood heller. ;) 

Anonymkode: 02c4f...b8a

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja. Jeg har opplevd den store kjærligheten skinne fra et uventet sted, og snaue 20 år senere lever jeg i denne kjærligheten.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (16 timer siden):

Ja. Jeg har opplevd den store kjærligheten skinne fra et uventet sted, og snaue 20 år senere lever jeg i denne kjærligheten.

Åååå det var så fint sagt😍😍

jeg har opplevd den store kjærligheten skinne fra et uventa sted jeg også, men måtte la henne gå. Alt i meg roper fremdeles på henne og jeg lever i håpet om det umulig. 

Anonymkode: 70436...4f9

AnonymBruker
Skrevet

Åja.... opplevd den.

Angående filmen så var den veldig fin på slutten, men jeg synes det tok for lang tid før det fine begynte.

Anonymkode: e9f4c...916

Skrevet (endret)

Jeg møtte den store kjærligheten, helt uventet og plutselig. Mer enn halvannet år senere er vi fremdeles forelsket og er lykkelige sammen. 🥰

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo en film om utroskap, men likevel godt laget. Det er også laget musical av den.

Anonymkode: e430a...f26

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Åååå det var så fint sagt😍😍

jeg har opplevd den store kjærligheten skinne fra et uventa sted jeg også, men måtte la henne gå. Alt i meg roper fremdeles på henne og jeg lever i håpet om det umulig. 

Anonymkode: 70436...4f9

Vi hadde også et opphold på mange år, men plutselig åpnet flere dører seg samtidig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...