AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Vi møttes over tinder å datet/var sammen 7 måneder før ting gikk feil. Vi hadde vært for mye i lag og hang sammen hele tiden. Så jeg foreslo en pause, men gjorde dette på en ganske hard måte har jeg innsett i ettertid. Det ble mye styr i denne pausen, det endte med at vi begynte å date andre, jeg startet å date en venninne jeg hadde fra før og som hun visste hvem var. Mye drama og sjalusi etter bruddet da vi prøvde å forbli venner. Nå har vi prøvd igjen på nytt etter mitt ønske. Jeg elsker denne jenta, og har virkelig innsett det ved å miste henne. Jeg har lagt meg flat og sagt unnskyld for alt jeg har gjort, men hun er enda usikker og stoler ikke på meg. Hun har ganger nå hvor hun plutselig forandrer personlighet, blir kald og fraværende så kan hun sende en melding å si hun trenger litt rom da hun har negative følelser om oss igjen. Alt dette pga bruddet vårt tidligere. Hva kan jeg gjøre for at vi skal ha det bra igjen? Kan hun noen gang stole på meg igjen? Anonymkode: 7c3f5...5ef
Kvinnenavn Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Vis over tid at du er til å stole på. Ikke bare si ting, men gjør ting som tydelig viser henne at det bare er henne du vil ha, at du ikke skal noen steder og at du ikke gir opp eller blir usikker selv om hun blir det. Du har driti deg ut og hvis du vil ha henne, så må du gi henne tid til å se det. Hvis du ikke klarer å stå i det og være der, så fortjener du henne ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Hadde heller ikke solt på deg når du dreit deg ut så tidlig i forholdet. Tviler det blir dere, for hun kommer nok ikke til å takle usikkerheten og finner en annen. Anonymkode: 87738...841 6
Gjest Skogsalv Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 (endret) Ok . Har du slettet tidligere ekser og flirter hun VET om fra sosiale medier ??? Eller " liker" du fortsatt ting de legger ut ? ( kvinner følger med på slikt) Så enkelt kan svaret være 😉 Correct me,if I'm wrong ❣ Endret 8. mai 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Du må bare innse at dette vil ta tid, før det går seg til: om det går seg til. Du har ødelagt grunnleggende tillit med å sette et nytt forhold på pause og date andre. Ikke noe særlig for henne at du måtte teste andre kvinner for å vite at hun var grei nok. Anonymkode: 17a8e...be9 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Å være usikker tidlig er dealbreaker. Og slår du opp underveis og så angrer er jo fundamentet dårlig. Blir du fortsatt fristet av fortiden? Gamle ekser og chatter? Ikke rart hun blir usikker da. Dere må slette og blokkere kvinnfolk som er ute etter å få boostet selvtilliten sin med å fortsatt klenge på ekser eller tidligere dater. Her må du jobbe hardt og VISE at det bare er HENNE for deg. Lykke til. Anonymkode: 62506...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Jeg hadde også vært usikker deg. Som kvinne vet man når en mann er interessert. En som alltid er der, stiller opp på flekken, avlyser alt annet for å være sammen med dama, kan ikke få nok av henne (ikke blir lei av henne og blir sammen med en annen.. ) osv. Og hvis det er for mye negativt så tidlig i forholdet er det også et rødt flagg. Anonymkode: c28bb...271 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 Ts her Ja jeg skjønner hva dere alle sier. Jeg har et håp om at hun kan stole på meg igjen en gang, nå har det gått 8 måneder siden vi begynte å prøve på nytt, men det har ikke blitt bedre. Hun nevnte en gang at hun er usikker på om jeg fortjener å bli tilgitt, og at det er der problemet hennes ligger. Synes dere jeg ikke fortjener en ny sjanse? Fortjener ikke alle en ny sjanse? Anonymkode: 7c3f5...5ef
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ts her Ja jeg skjønner hva dere alle sier. Jeg har et håp om at hun kan stole på meg igjen en gang, nå har det gått 8 måneder siden vi begynte å prøve på nytt, men det har ikke blitt bedre. Hun nevnte en gang at hun er usikker på om jeg fortjener å bli tilgitt, og at det er der problemet hennes ligger. Synes dere jeg ikke fortjener en ny sjanse? Fortjener ikke alle en ny sjanse? Anonymkode: 7c3f5...5ef Du slo opp etter 7 måneder og nå har det gått 8 måneder etter bruddet og hun er fortsatt usikker på om du fortjener å bli tilgitt? Du gjorde en feil, ok. Men hun har jo ikke akkurat oppfør seg bra hun heller da, når hun fortsatt gnager på en ting som skjedde for 8 måneder siden. Og ikke bare gnager, men hun er ikke sikker på om du fortjener å bli tilgitt. Akkurat som du ikke er verdt det. Etter 8 måneder! Hvorfor finner du deg i det? Nesten så hun leker litt med deg. Vet ikke helt om jeg hadde orket å holde ut med noen som drev sånn i så mange måneder. Skulle tro det skjedde etter 12 års ekteskap og tre barn. Anonymkode: 9fa78...716 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ts her Ja jeg skjønner hva dere alle sier. Jeg har et håp om at hun kan stole på meg igjen en gang, nå har det gått 8 måneder siden vi begynte å prøve på nytt, men det har ikke blitt bedre. Hun nevnte en gang at hun er usikker på om jeg fortjener å bli tilgitt, og at det er der problemet hennes ligger. Synes dere jeg ikke fortjener en ny sjanse? Fortjener ikke alle en ny sjanse? Anonymkode: 7c3f5...5ef Nei, alle fortjener ikke en sjanse. Jeg ble voldtatt, fortjener han som gjorde det ny sjanse f.eks? Er opptil hver enkelt om de klarer gi ny sjanse Anonymkode: 87738...841
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): MøFortjener ikke alle en ny sjanse? Anonymkode: 7c3f5...5ef Generelt, ja, men kjærlighet er litt spesielt. Jeg vet ikke om jeg hadde klart å ta tilbake en kjæreste som forlot meg. Jeg tilga en kjæreste som nesten forlot meg, og han kvitterte med å helt forlate meg 3 år seinere (men henge rundt og søke kontakt). Nå er mi holdning at hvis de går, trenger de ikke komme tilbake. Jeg har 0 interesse for folk som ikke er lojale. Anonymkode: 8bddc...ca6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå