Gå til innhold

Bruker du mye tid på å vurdere hvilket underforum du skal plassere innlegget ditt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil skrive et innlegg som enten ikke passer perfekt inn et underforum, eller som kanskje passer i to eller flere underforum.

Bruker vu mye tid på å reflektere rundt hvor det er lurt å plassere innlegget før du poster? Er du redd for å poste i feil underforum og bli utestengt? 

Anonymkode: 663fd...b7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke en blir utestengt selv om en plasserer en tråd i feil underforum. 

Jeg ser når mod har hatt opprydding på generell debatt så flytter de gjerne en hel side med tråder, gjerne typ 15-20 tråder, det kan være litt irriterende. Jeg kan forstå det, generell forumet kan en være AnonymBruker, det kan en ikke være på rampelys eller aktuelt eller på sosialprat. Men det kan være litt irriterende at f.eks tråden om johaug ligger her, bare fordi trådstarter antageligvis ikke turte å lage en negativ tråd om hun under brukernavn der den hører hjemme.

Men jeg lager meg ikke noe problematikk ut av det. Synes kanskje det er være med trådstartere som lager "klikkbait" tråder der de skriver "hva synes du om"... og så kommer innlegget "maurens rolle i økosystemet" f.eks.. Det er jo faktisk imot regler og kan oppleves irriterende.

Men det er jo lurt å plassere et innlegg der det hører hjemme slik at folk i den spesielle målgruppen ser innleget. Men som oftest ser jeg på "sist innlegg". Det er ikke så ofte jeg oppretter tråder sånn sett men bruker ikke all verden tid på å finne ut av hvor innleget skal være, mod får i så tilfelle flytte det om kategorien er på tryne:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...