AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Menn som lykkes i livet får tilgang på masse damer. Damer jeg vil ha. Derfor blir jeg misunnelig på menn som lykkes. Blir ikke misunnelig på kvinner eller homofile som lykkes i livet. De unner jeg bare alt godt. Men hvorfor blir damer misunnelig på andre damer som lykkes i livet? Anonymkode: 1d7b1...ada 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Av samme grunner som du blir misunnelig på menn? Anonymkode: bf3b4...ed8 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Menn som lykkes i livet får tilgang på masse damer. Damer jeg vil ha. Derfor blir jeg misunnelig på menn som lykkes. Blir ikke misunnelig på kvinner eller homofile som lykkes i livet. De unner jeg bare alt godt. Men hvorfor blir damer misunnelig på andre damer som lykkes i livet? Anonymkode: 1d7b1...ada Kan ikke si jeg har lagt noe merke til det. Anonymkode: 009fd...7d6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Det hender jeg blir misunnelig når venninner kjøper leilighet/hus, gjør det bra i karrieren sin, eller får penger (store summer) av foreldrene sine. Mens jeg sitter på studenthybel, hundretusenvis i studiegjeld og kan ikke en gang flytte "hjem" til mamma om jeg ikke finner meg en jobb fordi det ikke er plass til meg. Men så tenker jeg meg om, og husker på at jeg er der jeg er for en grunn og at deres vei ikke nødvendigvis er min vei. De er jo venninnene mine så jeg fokuserer på hvor stolt jeg er av de for hvor hardt de jobber og hvor heldige de er som har foreldre som kan hjelpe de. Jeg vet at mine også hadde gjort det hvis de kunne. Jeg blir ikke misunnelig på fremmede eller bekjente heldigvis, det hadde vært slitsomt. Anonymkode: 802a4...806 1
Gjest TheCatLady Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Svaret gir seg vel selv? Man blir misunnelig fordi den andre har/får noe man selv ikke får eller har.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Du kan jo lese litt rundt på forumet hva insolsene her skriver. De blir oversett/får ikke dates og forhold. De mener at menn kun ser pene kvinner uansett hvordan menn ser ut selv. Så de blir misunnelige. Anonymkode: ea95b...0ac
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 "tilgang på masse damer. Damer jeg vil ha" Burde det ikke holde med en? Som i tillegg liker deg for den du er? Hvorfor i allverden vil du ha tilgang, som du kaller det, til masse damer som evt bare ville likt deg for bankkontoen? Du får spare til horer og eskortepiker da vettu, så har du mer eller mindre fri tilgang til du måtte ønske, uavhengig av om du er et søppelmenneske. Anonymkode: b090f...a34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå