Piapip Skrevet 7. mai 2021 #1 Del Skrevet 7. mai 2021 Alkohol i reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piapip Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg er usikker på om hvordan lovverket fungerer, så da spør jeg her. Jeg satt inne på et spill og kom over en reklame hvor det var helt tydelig alkohol i reklamen. Er det sånn at så lenge man ikke drikker under reklamen så er det ok? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 7. mai 2021 #3 Del Skrevet 7. mai 2021 Du satt "tilfeldigvis" inne i et "spill"... og kom over en reklame.. og måtte "tilfeldigvis" lage deg en profil på kvinneguiden, for å lage en post om det.. ja, ok. #egenreklame 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 7. mai 2021 #4 Del Skrevet 7. mai 2021 Atte. Hæ? Alkoholreklame, hvor da? Og ikke minst, for hvilket merke?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 8. mai 2021 #5 Del Skrevet 8. mai 2021 Alkoholen er ikke i fokus, det drikkes ikke eller snakkes om, i tillegg kan vi ikke se merke. Dette er ikke reklame for alkohol. Ikke ulovlig dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 8. mai 2021 #6 Del Skrevet 8. mai 2021 Kan dere ikke koste på dere en 10 sekunders research før dere starter nye tråder om folk her på rampelyset, Carina Dahl har allerede en tråd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piapip Skrevet 15. mai 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mai 2021 Beklager, jeg var bare nysgjerrig på det som er lov. Jeg er lei for at jeg tok feil, og at jeg antok noe som ikke er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minapålandet Skrevet 26. mai 2021 #8 Del Skrevet 26. mai 2021 Mye smitte i Trondheim nå, Corona Dahl som har champagnefrokost med venner på 17 mai, så videre på søstrene Karlsen med mingling, fint å la alle andre ta dugnaden😡 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. mai 2021 #9 Del Skrevet 26. mai 2021 (endret) Piapip skrev (På 15.5.2021 den 21.18): Beklager, jeg var bare nysgjerrig på det som er lov. Jeg er lei for at jeg tok feil, og at jeg antok noe som ikke er riktig . Endret 26. mai 2021 av Måneskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 26. mai 2021 #10 Del Skrevet 26. mai 2021 Minapålandet skrev (1 time siden): Mye smitte i Trondheim nå, Corona Dahl som har champagnefrokost med venner på 17 mai, så videre på søstrene Karlsen med mingling, fint å la alle andre ta dugnaden😡 Du så dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minapålandet Skrevet 26. mai 2021 #11 Del Skrevet 26. mai 2021 Det lå ut på story på snap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 26. mai 2021 #12 Del Skrevet 26. mai 2021 Vet ikke om hun ser den ironien selv - hun "klager" på at andre ikke følger smittevernsreglene (noen som fester ute) mens jeg vil vel ikke påstå at hun er noe prakteksemplar selv - ref. feks. det som nevnes over her. Hun er som regel på farten hver eneste helg - er hun i Trondheim treffer hun mye folk , er ute , på trening osv. Ikke sikkert at noe av dette er direkte brudd men hun burde jo hvertfall ikke klage på andre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 26. mai 2021 #13 Del Skrevet 26. mai 2021 Minapålandet skrev (12 timer siden): Mye smitte i Trondheim nå, Corona Dahl som har champagnefrokost med venner på 17 mai, så videre på søstrene Karlsen med mingling, fint å la alle andre ta dugnaden😡 Smitten i Trondheim og kommunene rundt stammer hovedsakelig fra en religiøs samling for noen uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. mai 2021 #14 Del Skrevet 28. mai 2021 Flettfrid skrev (På 26.5.2021 den 21.46): Smitten i Trondheim og kommunene rundt stammer hovedsakelig fra en religiøs samling for noen uker siden. De bad sikkert til Gud om mer Corona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. mai 2021 #15 Del Skrevet 28. mai 2021 O.G. skrev (12 timer siden): De bad sikkert til Gud om mer Corona. Noe i den dur ja 🙈 tydelig at smittevern osv ikke gjelder i enkelte grupperinger hvertfall 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 5. juni 2021 #16 Del Skrevet 5. juni 2021 Hun er den eneste artisten jeg aldri har hørt musikken til, for utenom på hennes egne snapper hvor hun fester med 20 åringer... rett og slett flaut.. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 6. juni 2021 #17 Del Skrevet 6. juni 2021 Nattens IGstory er noe pinlig for en dame på 35. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ForumMaria Skrevet 10. juni 2021 #18 Del Skrevet 10. juni 2021 June_1 skrev (På 6.6.2021 den 0.15): Hun er den eneste artisten jeg aldri har hørt musikken til, for utenom på hennes egne snapper hvor hun fester med 20 åringer... rett og slett flaut.. What? Ikke hørt musikken hennes? Ifølge hennes nettside er hun en av «Norges mest synlige artister og tv-personligheter». Videre kan man lese på siden at hun: «Etter lenge å ha fremført god internasjonal pop har hun nå «kommet hjem», og fortsetter musikkarrieren med den nærheten og nerven hun traff med å synge på trøndersk på Despacito»… 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 11. juni 2021 #19 Del Skrevet 11. juni 2021 Prakteksemplar på medieprofil som egentlig kun er kjendis fordi hun har en kjent far. Han har vel en viss respekt innen musikk og platebransjen og dermed lystrer de ordre når dattera vil synge. Utenom det er det ingenting med henne som skiller henne ut. Glemmer forøvrig aldri cringe momentet når hun var med i Big Brother og castingen fikk motorsykkelpappaen hennes til å komme inn og late som han skulle jule opp han deltakeren som drev å rota med dattera der inne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. juni 2021 #20 Del Skrevet 12. juni 2021 lillehammeren skrev (På 6.6.2021 den 13.54): Nattens IGstory er noe pinlig for en dame på 35. Kan bare tenke meg hva det går i. 😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå