AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 En mann jeg snakket lenge med i dag satt og strøk seg over det ene øyebrynet.Frem og tilbake, frem og tilbake.. Som om han skulle ha det til å ligge pent men selvsagt er det ikke det det handler om. Hva sier kroppsspråket når man gjør slikt? Anonymkode: 663ec...a74
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Hvorfor tror du dette betyr noe som helst? Anonymkode: e9799...50d 18
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor tror du dette betyr noe som helst? Anonymkode: e9799...50d Fordi kroppsspråk pleier bety noe. Anonymkode: 663ec...a74
Honey Dew Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi kroppsspråk pleier bety noe. Anonymkode: 663ec...a74 Han klødde seg nok bare. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Dårlig vane kanskje.. Anonymkode: 5d4a1...ae1 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi kroppsspråk pleier bety noe. Anonymkode: 663ec...a74 Kanskje han har en kvise under øyenbrynet? Anonymkode: 47e05...383 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann jeg snakket lenge med i dag satt og strøk seg over det ene øyebrynet.Frem og tilbake, frem og tilbake.. Som om han skulle ha det til å ligge pent men selvsagt er det ikke det det handler om. Hva sier kroppsspråket når man gjør slikt? Anonymkode: 663ec...a74 Hørtes hun som han tenkte svært hardt. Minner meg om min samboer. Anonymkode: dae04...18b
Fiffig Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 Kroppspråk er ikke som drømmetydning. Kanskje han klødde? Var nervøs for at det ikke lå rett? Det er ikke sånne ting man leser kroppsspråk på, det er en del av en kontekst. Speiling av den andres kroppsstilling, for eksempel. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 Kanskje han var trøtt? Da tar man seg lett til panna. Var dette på teams el.l? Anonymkode: 47e05...383
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #12 Skrevet 7. mai 2021 Jeg gjør det når jeg kjeder meg og må fokusere for å holde meg til samtalen, i stedet for at hodet drifter avgårde i dagdrømming. Enten stryke over oyenbryn eller fikle med ringer. Noen gang fikler jeg med øredobber, hvis jeg har på noen. Anonymkode: 590c2...981 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Det kan være en beroligende gest, fordi han kjenner seg litt nervøs, men det avhenger av resten av kroppsspråket. Var øyenbrynene hevet eller senket, feks? Anonymkode: 7d287...427
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Senkede øyebryn er negativ holdning og hevede er positiv. Sånn generelt sett. Anonymkode: 7d287...427 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 Synes han høres rolig og avslappet ut, eller prøver å konsentrere seg om samtalen. Sånn man gjør når man hører på forelesning. Anonymkode: 20f1e...8c4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 Hvorfor lurer du på dette, TS? Er du forelsket og lurer på om det er et tegn på interesse? Anonymkode: 47e05...383
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 Kan bare være stimming, noe de fleste gjør Anonymkode: bb50d...4e6 1
Moonbeam Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 At folk er så underopplyste om kroppsspråk....Jeg blir helt matt. Alt du gjør av fysiske fakter er et eget språk, beregnet på å tolkes. Og er man god på kroppsspråk, som er en egen lære, så vet man at dette som ts spør om så absolutt er noe helt annet enn "kløing" eller "kjedsomhet" (godt gjettet, men feil) eller "uvane"...Ser at flere her gjetter seg til ting og mest av alt sier at dette ikke betyr noe som helst. Feil. Alt man gjør i kommunikasjon kan leses. Jeg lærte da jeg studerte (kroppspråk er et av mine emner) at den som er skikkelig god på kommunikasjon, er den som klarer å få med seg alt det usagte. Å stryke seg over øyebrynet på denne måten betyr at vedkommende som gjør det har mottatt en positiv beskjed. Noe positivt har skjedd i samtalen, som vedkommende er glad eller opprømt over. Det er et tegn på at han prøver skjule sin glede ved å stryke seg på den måten.Ikke noe nytt innen kroppsspråksforskning i det hele tatt, men veldig interessant. Jeg har bare lyst, for gøy, å spørre deg ts, om du hadde sagt noe han ble glad for i den samtalen? noe som gjorde han fornøyd men som han ikke uttrykte med ord? Er spent på svaret ditt. Legger forøvrig med en link til et lite videoklipp. Så har dere lært noe nytt i dag også 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 Moonbeam skrev (30 minutter siden): At folk er så underopplyste om kroppsspråk....Jeg blir helt matt. Alt du gjør av fysiske fakter er et eget språk, beregnet på å tolkes. Og er man god på kroppsspråk, som er en egen lære, så vet man at dette som ts spør om så absolutt er noe helt annet enn "kløing" eller "kjedsomhet" (godt gjettet, men feil) eller "uvane"...Ser at flere her gjetter seg til ting og mest av alt sier at dette ikke betyr noe som helst. Feil. Alt man gjør i kommunikasjon kan leses. Jeg lærte da jeg studerte (kroppspråk er et av mine emner) at den som er skikkelig god på kommunikasjon, er den som klarer å få med seg alt det usagte. Å stryke seg over øyebrynet på denne måten betyr at vedkommende som gjør det har mottatt en positiv beskjed. Noe positivt har skjedd i samtalen, som vedkommende er glad eller opprømt over. Det er et tegn på at han prøver skjule sin glede ved å stryke seg på den måten.Ikke noe nytt innen kroppsspråksforskning i det hele tatt, men veldig interessant. Jeg har bare lyst, for gøy, å spørre deg ts, om du hadde sagt noe han ble glad for i den samtalen? noe som gjorde han fornøyd men som han ikke uttrykte med ord? Er spent på svaret ditt. Legger forøvrig med en link til et lite videoklipp. Så har dere lært noe nytt i dag også TUSEN takk!!!! Anonymkode: 663ec...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå