Gå til innhold

Min venn reagerer på at annen mann er interessert i meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel. Har en venn som er gift og jeg er venn med både han og kona hans. Går veldig godt overens med han og vi prates rett som det er.

For litt siden fortalte jeg han om en annen venn (som også er gift dessverre) som har lagt an på meg. Faktisk så mye at han kom til meg og fortalte at han hadde forelsket seg.

Første gang min venn hørte dette merket jeg bare at han ble irritert, litt sjokkert og småsur rett og slett. Men så snakket vi ikke mer om det... 

Helt til i dag. Da traff jeg han og han sa at han hadde gått og tenkt på han der andre gifte vennen min og syns i grunnen meg burde flytte. "Flytte?" Sa jeg og var helt satt ut. "Ja for hvordan klarer du å bo i samme gate som den idioten?"

Jeg sa det gikk helt fint og at jeg var jo ikke interessert i han og hadde ikke noe med han å gjøre. "Nei men du ser han vel ofte?"

Joda,sa jeg...han går jo forbi her men da sier jeg bare hei og det er det. 

Nei han syns jeg burde flytte. 

Jeg sitter igjen som et stort spørsmålstegn. 

Noen tanker om hvorfor han reagerer så hissig og foreslår flytting? Syns han det er så ekkelt at han andre er gift og har lagt an på meg eller er det noe annet som stikker han? Jeg turte ikke spørre mer i dag...

Anonymkode: 51820...1d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Din venn er nok interessert i deg. 

Anonymkode: 432bb...e15

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Din venn er nok interessert i deg. 

Tror jeg nok ikke. Hva får deg til å tenke det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hans reaksjon. Kan du spørre han om hvorfor han reagerte på den måten og hvorfor han oppfordret deg til å flytte?

Kan det eventuelt være noe din venn vet om den gifte mannen, som er årsaken til din venns reaksjon?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har en venn som er gift og jeg er venn med både han og kona hans.

Kjenner det ekteparet den andre gifte vennen din som bor i samme gate som deg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det ble feil for ham,  at denne andre fyren hadde guts til å vise interessen. 

Anonymkode: b7119...472

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Første gang min venn hørte dette merket jeg bare at han ble irritert, litt sjokkert og småsur rett og slett.

Kan tenkes at han tenkte på at han eventuelt forelsket seg i deg før den andre gifte mannen forelsket seg i deg, og at han var irritert og sur for at han selv ikke har fortalt deg om sin forelskelse og kanskje han føler at din andre gifte venn "kommer i veien" for hans planer med deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

"Nei men du ser han vel ofte?"

Dette lukter sjalusi og eiesyke lang vei. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette virket kjent ..

Gift mann som var så god en venn som ville invitere deg på hyttetur uten kona på slep ?? 
Og nå har han fått en konkurrent? 
Jeg reagerer på at det er gifte menn dom henger rundt deg . Hvorfor? 

Anonymkode: b9f93...d10

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går fint an å forelske seg selv om man er gift med noen andre. Din venn er nok kanskje forelsket i deg og blir sjalu fordi han ikke orker tanken på at du blir sammen med noen andre og at han ikke kan få deg selv fordi han er lojal mot kona. Han blir sjalu ved tanken. Been there - done that!

Anonymkode: 7605c...0a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette virket kjent ..

Gift mann som var så god en venn som ville invitere deg på hyttetur uten kona på slep ?? 

Hvis dette er om din venn ts, så ville ikke jeg dratt på hyttetur alene med han. Jeg ville ikke vært alene med han noen steder.
Hvorfor? Pga hans oppførsel og reaksjoner. Jeg ville følt meg svært utrygg alene med en slik mann.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo det tror du. Det er derfor du har opprettet denne tråden. Herregud, vær ærlig da om du skal lage tråd om noe.

Anonymkode: a51b1...7c2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er singel. Har en venn som er gift og jeg er venn med både han og kona hans. Går veldig godt overens med han og vi prates rett som det er.

For litt siden fortalte jeg han om en annen venn (som også er gift dessverre) som har lagt an på meg. Faktisk så mye at han kom til meg og fortalte at han hadde forelsket seg.

Første gang min venn hørte dette merket jeg bare at han ble irritert, litt sjokkert og småsur rett og slett. Men så snakket vi ikke mer om det... 

Helt til i dag. Da traff jeg han og han sa at han hadde gått og tenkt på han der andre gifte vennen min og syns i grunnen meg burde flytte. "Flytte?" Sa jeg og var helt satt ut. "Ja for hvordan klarer du å bo i samme gate som den idioten?"

Jeg sa det gikk helt fint og at jeg var jo ikke interessert i han og hadde ikke noe med han å gjøre. "Nei men du ser han vel ofte?"

Jeg sitter igjen som et stort spørsmålstegn. 

Noen tanker om hvorfor han reagerer så hissig og foreslår flytting? Syns han det er så ekkelt at han andre er gift og har lagt an på meg eller er det noe annet som stikker han? Jeg turte ikke spørre mer i dag...

Jeg tenker du vet svaret selv. Om ikke så er du sykt naiv og uvitende. 

Han er intressert selv og sjalu på at en annen mann har guts til å si han er forelsket. 

Personlig tenker jeg det er best at du kutter kontakten med begge disse gifte mennene.  Men det vil du nok ikke gjøre fordi du liker oppmerksomheten de gir deg. 

Anonymkode: 20cf7...1f1

• Liker 3
Gjest Skogsalv
Skrevet

Territorielle takter !  Men han er gift da....don't go there 😉

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av grunnene for at jeg ikke henger med heterofile menn, spesielt hvis de er gifte. Hvorfor prater du om "kjærlighetslivet" ditt med denne vennen din? Dette ville jeg heller diskutert med kona og ikke mannen liksom. 

Anonymkode: bee1c...f66

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vennen din er interessert i deg og blir sjalu med tanke på at han andre vennen din er interessert i deg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 21.11):

Dette virket kjent ..

AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 22.46):

Jo det tror du. Det er derfor du har opprettet denne tråden. Herregud, vær ærlig da om du skal lage tråd om noe.

Anonymkode: a51b1...7c2

Må bare kommentere disse to her....for slike kommentarer syns jeg er så innmari dust!.

Ts stiller et spørsmål fordi hun er usikker på hva dette kan bety. Hun får så høre at hun er uærlig om hvorfor hun lagde tråden, at hun selv vet svaret selvsagt og i tillegg så mener noen at tråden minner om en annen....dette er SÅ typisk KG! jeg blir irritert på ts' vegne. Hvorfor blande inn en tråd om en eller annen hyttetur? Og hvis det skulle vise seg å være ts, javeø hva så? er det kun lov å skrive en eneste tråd her inne? Og å anta at ts ønsker oppmerksomhet eller noe? for en gjeng! 

Til ts: JEG tror at grunnen til at vennen din reagerer som han gjør, er fordi han er sjalu, liker ikke at en annen mann som har vært eller er interessert i deg, bor så nærme deg og han er på tynn is rett og slett- At han prøver beskytte deg eller at han rett og slett er sjau/eiesyk/forelsket i deg, ja det tror jeg. Lykke til. Først en gift venn og så en til, og begge ser ut til å ha falt for deg...!

Anonymkode: cd301...d09

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (14 timer siden):

Vennen din er interessert i deg og blir sjalu med tanke på at han andre vennen din er interessert i deg.

Dette!!

Anonymkode: cd301...d09

AnonymBruker
Skrevet

Grow up 😂

Anonymkode: c414a...6d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det med flytting er drøyt, men ellers kunne jeg reagert likt pga at jeg synes at det er motbydelig at en gift mann legger an på deg.

Jeg har kuttet ut ei venninne fordi hun var utro, da det er så langt fra mitt verdigrunnlag.

Anonymkode: 37689...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...