AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er i 40-årene, skilt og liker en mann i samme situasjon som meg. I fjor fikk jeg vite av en venninne at en kamerat av denne mannen hadde spurt henne om jeg kunne være noe for kameraten. Jeg har egentlig lyst til å spørre han om vi skal finne på noe en dag men synes det er vanskelig. Skal jeg sende han en mld på Facebook, er det vanlig? Jeg synes det er så pinlig hvis han sier nei, fordi jeg omgås han litt da vi har barn som er like gamle. Det er ikke så ofte jeg ser han nå pga korona, da. Har ikke så mye selvtillit når det gjelder menn, lenge siden jeg var på noen date pga langt ekteskap og er vant til at mannen tar i initiativet. Men da var jeg 25..... what to do? Anonymkode: e3dae...a48
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Barna våre er tenåringer. De går ikke i samme klasse men de er like gamle. Anonymkode: e3dae...a48
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bare uten barn og tidligere ekteskap. Det beste for deg, hadde jo vært å møttes gjennom de felles vennene. Så kunne du snakket med han, flørtet litt og sett hvordan responsen ligger an. Det er selvfølgelig fint å sende han en melding, men om du er feig på mitt nivå, så sitter den langt inne. Kan du fiske noe fra deres felles venner? Om han har nevnt deg noe mer etc. Anonymkode: bbb5f...f40
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Jeg pleier å ta tanken et skritt lenger. Jeg spør meg selv: «Hvordan kommer jeg til å føle meg om jeg sender en melding/sms/Facebook/etc og han ikke svarer?» . Om jeg vet med meg selv at jeg «tåler» at han ikke svarer, så kjører jeg på og skriver. Anonymkode: e6eb6...eef 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Jeg har sendt han en melding tidligere, et kompliment i forbindelse med jobben hans. Da svarte han veldig hyggelig tilbake. Jeg vil ikke virke som en stalker, om jeg sender mld er det 50/50 om han svarer. Håper jeg snart treffer han på butikken eller hos felles venner om bare denne koronaen kunne gi seg snart.... Anonymkode: e3dae...a48
Gjest ABM Skrevet 8. mai 2021 #8 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har sendt han en melding tidligere, et kompliment i forbindelse med jobben hans. Da svarte han veldig hyggelig tilbake. Jeg vil ikke virke som en stalker, om jeg sender mld er det 50/50 om han svarer. Håper jeg snart treffer han på butikken eller hos felles venner om bare denne koronaen kunne gi seg snart.... Anonymkode: e3dae...a48 Håper du treffer ham før en annen gjør det da? Som vanlig ser det ut som om redselen for å bli avvist er større enn ønsket om å bli lykkelig..? Hva hadde jeg tenkt om jeg hadde hørt du sendte melding til en venn av meg som avviste deg? A- for ei fjolle som trodde hun hadde sjans på ham? B- jøss..endelig en dame med bein i nesa..en som går etter det hun ønsker seg...good girl!:) B,...alle dager i uka frøken..hadde tenkt B, og det hadde alle de du bryr deg om hva tenker også! De gamle Grekerne forsto dette for tusenvis av år siden, her er den store hemmeligheten i livet : fortis fortuna adiuvat- Fortune favours the brave!!!
Gjest ABM Skrevet 8. mai 2021 #9 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, bare uten barn og tidligere ekteskap. Det beste for deg, hadde jo vært å møttes gjennom de felles vennene. Så kunne du snakket med han, flørtet litt og sett hvordan responsen ligger an. Det er selvfølgelig fint å sende han en melding, men om du er feig på mitt nivå, så sitter den langt inne. Kan du fiske noe fra deres felles venner? Om han har nevnt deg noe mer etc. Anonymkode: bbb5f...f40 Les det jeg skrev til ts og skjerp deg
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #10 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg pleier å ta tanken et skritt lenger. Jeg spør meg selv: «Hvordan kommer jeg til å føle meg om jeg sender en melding/sms/Facebook/etc og han ikke svarer?» . Om jeg vet med meg selv at jeg «tåler» at han ikke svarer, så kjører jeg på og skriver. Anonymkode: e6eb6...eef Ts her. Om han ikke svarer eller takker nei, hadde jeg selvsagt blitt lei meg. På den annen side hadde jeg funnet ut at han ikke er interessert. Nå vet jeg ikke. Ut fra at vennen hans mener jeg kunne passe sammen med han, kan det være han har pratet om meg? Han er nok beskjeden når det kommer til dating, slik som meg. Korona hjelper ikke, det setter mye på vent. Anonymkode: e3dae...a48
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 6 hours ago, ABM said: Les det jeg skrev til ts og skjerp deg Jeg har lest det og det er veldig bra å lese dette fra en mann. Takk for du deler. Men jeg forstår TS Anonymkode: bbb5f...f40
Gjest ABM Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lest det og det er veldig bra å lese dette fra en mann. Takk for du deler. Men jeg forstår TS Anonymkode: bbb5f...f40 Og jeg forstår ingenting....ingen av dere har i virkeligheten noe som helst å tape......,,? Og kanskje særlig ikke du, ts. har barn fra før. Det dere begge gjør er å svikte dere selv fordi begge feilaktig tror andre mennesker liker dere dårligere om dere blir avvist...? Helt feil, folk flest liker mennesker med mot...folk som tør å stå opp for seg selv!
Sophie-Ann Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Er bare å gønne på!. Du har ingenting å tape. Hva er det verste som kan skje? 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Mann her. Dette er kun redselen for egne ubehagelige følelser, og sårbarhet. Som andre her sier; ingen vil tenke en negativ tanke om deg, eller gjøre det til en sak. Jeg kunne kanskje fått en slik henvendelse, som jeg høflig har måttet avvise, pga at jeg har noe "hemmelig" på gang. Men det hadde ikke forandret mitt syn på deg som menneske, og jeg hadde ikke hatt noen interesse av å oute deg som hverken desperat, eller håpløs. Å bli likt av andre mennesker, er stort sett en hyggelig ting. Anonymkode: b4ae1...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har vel nå egentlig tenkt å høre med ei venninne om han fortsatt er single (om han har noe «hemmelig» på gang kan man ikke vite) og ta mer initiativ til å prate når jeg treffer han neste gang. Messenger og sms får vente litt. Når jeg treffer han kan jeg fort bli litt stum, dessverre. Hadde en traumatisk skilsmisse med utroskap og løgner så jeg har ikke hatt noe særlig til selvtillit de siste 3 årene. Anonymkode: e3dae...a48 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 9 hours ago, ABM said: Og jeg forstår ingenting....ingen av dere har i virkeligheten noe som helst å tape......,,? Og kanskje særlig ikke du, ts. har barn fra før. Det dere begge gjør er å svikte dere selv fordi begge feilaktig tror andre mennesker liker dere dårligere om dere blir avvist...? Helt feil, folk flest liker mennesker med mot...folk som tør å stå opp for seg selv! Du har helt rett. Igjen mange takk. Jeg har nå bestemt for å skrive direkte til ham at jeg liker ham. Vi var sammen på en fest i kveld. Snakket sammen. Så gikk han. Han sa til vår felles kompis, at han føler han kommer til kort når det gjelder meg. Tror ikke jeg uttrykker meg tydelig nok. Har du et tips til hvordan jeg bør uttrykke at jeg liker han? Skal jeg være direkte? Anonymkode: bbb5f...f40
Gjest ABM Skrevet 9. mai 2021 #17 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har helt rett. Igjen mange takk. Jeg har nå bestemt for å skrive direkte til ham at jeg liker ham. Vi var sammen på en fest i kveld. Snakket sammen. Så gikk han. Han sa til vår felles kompis, at han føler han kommer til kort når det gjelder meg. Tror ikke jeg uttrykker meg tydelig nok. Har du et tips til hvordan jeg bør uttrykke at jeg liker han? Skal jeg være direkte? Anonymkode: bbb5f...f40 Good girl!:) Vær ærlig om dine følelser..og kjenn etter inni deg selv, så vet du hva du skal gjøre....og masse lykke til!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #18 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skal jeg være direkte? Hvis han har den følelsen av å komme til kort, så må han ha klar tale. I det øyeblikket han må tolke noe, så vil han gjøre det i negativ retning. Anonymkode: b4ae1...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #19 Skrevet 9. mai 2021 3 hours ago, ABM said: Good girl!:) Vær ærlig om dine følelser..og kjenn etter inni deg selv, så vet du hva du skal gjøre....og masse lykke til! Takk😊 Anonymkode: bbb5f...f40
Hr. Aktiv Skrevet 9. mai 2021 #20 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 20.26): Jeg er i 40-årene, skilt og liker en mann i samme situasjon som meg. I fjor fikk jeg vite av en venninne at en kamerat av denne mannen hadde spurt henne om jeg kunne være noe for kameraten. Jeg har egentlig lyst til å spørre han om vi skal finne på noe en dag men synes det er vanskelig. Skal jeg sende han en mld på Facebook, er det vanlig? Jeg synes det er så pinlig hvis han sier nei, fordi jeg omgås han litt da vi har barn som er like gamle. Det er ikke så ofte jeg ser han nå pga korona, da. Har ikke så mye selvtillit når det gjelder menn, lenge siden jeg var på noen date pga langt ekteskap og er vant til at mannen tar i initiativet. Men da var jeg 25..... what to do? Anonymkode: e3dae...a48 Treff mannen et sted gjerne på butikken eller et annet sted du vet han ferdes og kom i prat der. Lite stress og lite kleint. Åpner du ballet så går resten av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå