AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Ønsker å kalle opp, men lurer på on det er litt tidlig enda. Hva tenker kg? Anonymkode: 71d24...38a 1
solmåneogstjerner Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Jeg synes det er et fint navn på en liten snuppe! 😊 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Tja... Navnet er liksom ikke gammelt nok til å være friskt og feminint. Det er jo på linje med Berit, Randi, Inger, Grethe, Reidun, Torhild... Det fremstår som gammeldags, men ikke gammelt nok. Er nok fordi det er så mange som heter det i 60-80 årsalderen. Navn går vel i bølger på rundt 120 år. En mulighet er jo å endre til en variant; Tuva, Tyra eller Tyri, for eksempel. Anonymkode: ccfd8...d71
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Bare det ikke er et marsvin🙄 Anonymkode: 07509...d95 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja... Navnet er liksom ikke gammelt nok til å være friskt og feminint. Det er jo på linje med Berit, Randi, Inger, Grethe, Reidun, Torhild... Det fremstår som gammeldags, men ikke gammelt nok. Er nok fordi det er så mange som heter det i 60-80 årsalderen. Navn går vel i bølger på rundt 120 år. En mulighet er jo å endre til en variant; Tuva, Tyra eller Tyri, for eksempel. Anonymkode: ccfd8...d71 Nei! Dere må ikke finne på å velge Tyra, Tyri eller Tuva istedenfor Turid. Turid er tusen ganger finere!! Et klassisk, fint og koselig navn. Anonymkode: 14ab2...3db 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 Jeg liker det. Det blir liksom litt «nytt» når det er på et lite barn siden det nesten er bare godt voksne damer som heter det. Andre litt eldre navn som jeg også tror kunne funket fint nå; Sissel Mette Grete Eli Guri Ellen Tove Kari Anonymkode: bb87c...ed6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #11 Skrevet 8. mai 2021 Kjenner ei Turid på ca 20 år. Hun kler navnet, og ikke rart i det hele tatt. Stødig navn Anonymkode: 73955...9f6 1
solmåneogstjerner Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg liker det. Det blir liksom litt «nytt» når det er på et lite barn siden det nesten er bare godt voksne damer som heter det. Andre litt eldre navn som jeg også tror kunne funket fint nå; Sissel Mette Grete Eli Guri Ellen Tove Kari Anonymkode: bb87c...ed6 Det er så rart, for mindre enn ti år siden syntes jeg disse navnene var forferdelige. Det er det de heter i mine foreldres aldersgruppe. Men nå har det snudd helt for meg, og synes mange av dem passer kjempefint på småbarn. Samme med tilsvarende for gutter.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 Koselig navn, minner meg om min grandtante. Anonymkode: d5eda...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Min bestemor heter Turid. Hun er 70- årene, og jeg synes det er veldig gammeldags. Men skal kanskje ikke si så mye, for har ei lita Astrid selv og det heter flere av bestemors venninner 😂 Anonymkode: cd989...e71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå