AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er i ulønnet permisjon på grunn av manglende barnehageplass. Vi har en arvelig kreftform i familien vår og nå begynner jeg selvsagt å kjenne på symptomer. Det kan godt være det er psykisk, men er livredd for å gå til legen nå for da har jeg jo ingen rettigheter. Jeg er såpas stresset at jeg vurderer at jeg bare må begynne å jobbe igjen og heller skaffe dagmamma. hva hadde dere gjort? Anonymkode: 5f919...902
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i ulønnet permisjon på grunn av manglende barnehageplass. Vi har en arvelig kreftform i familien vår og nå begynner jeg selvsagt å kjenne på symptomer. Det kan godt være det er psykisk, men er livredd for å gå til legen nå for da har jeg jo ingen rettigheter. Jeg er såpas stresset at jeg vurderer at jeg bare må begynne å jobbe igjen og heller skaffe dagmamma. hva hadde dere gjort? Anonymkode: 5f919...902 Du kan ha rettigheter om du tok permisjonen rett etter lønnet permisjon og har skriftlig avtale om når du skal gjenoppta arbeid. Anonymkode: 38a8e...97f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan ha rettigheter om du tok permisjonen rett etter lønnet permisjon og har skriftlig avtale om når du skal gjenoppta arbeid. Anonymkode: 38a8e...97f Jeg tok permisjon etter ferie (som jeg forlenget permisjonen med) og har ingen skriftlig avtale om tidspunkt, fordi vi ikke visste når vi fikk barnehageplass. ts Anonymkode: 5f919...902
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tok permisjon etter ferie (som jeg forlenget permisjonen med) og har ingen skriftlig avtale om tidspunkt, fordi vi ikke visste når vi fikk barnehageplass. ts Anonymkode: 5f919...902 Vi er i samme situasjon og jobber 60% hver. Har barnepass siste dagen. Anonymkode: 38a8e...97f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er i samme situasjon og jobber 60% hver. Har barnepass siste dagen. Anonymkode: 38a8e...97f Da er vi vel ikke helt i samme situasjon? Hvis du jobber 60% så har du vel rettigheter? Jeg er redd for å bli alvorlig syk på et tidspunkt da jeg står helt utenfor arbeidslivet. ts Anonymkode: 5f919...902 1
Rosatoast Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Hva mener du med rettigheter? Du har alltid rettigheter her i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå