AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg og kjæresten ønsker å flytte sammen. Han eier bolig nå og jeg leier. Han vil få ca.1 million i egenkapital når han selger boligen. Jeg har ikke egenkapital og har en forferdelig forbruksgjeld på 600 000, pluss studielån. Gjelden er og har vært mitt største mareritt, men jeg har full kontroll på økonomien nå selv om nesten alt forsvinner til gjelden. Vi tjener 1,2 mill til sammen, og tjener ca. det samme. Er det mulig for oss to å få en boliglån på 4 mill? Jeg tror han egentlig kan få det alene, men føler det er bedre for både meg og han hvis jeg også står for en del av det. (Jeg har foreldre som kan stille sikkerhet). Hvor lang til vil det gå før jeg evt. kan bake inn forbrukslånet i min del av huslånet? Jeg vil få en romligere økonomi dersom vi gjør dette, da jeg nå betaler 12.000 alene i husleie. Jeg er fryktelig klar over hvor forferdelig forbrukslånet er, og vet hvorfor det har blitt sånn (har ikke levd i luksus). Jeg har vært deprimert i lang tid og prøver nå å finne veien videre. Hva er lurt å gjøre her? Anonymkode: 38aeb...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå