Gjest Shopti Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Hvilket land gir mest til de fattige? Hva står det på maten som blir droppet ned over fattige land i afrika? Hvilket land er ofte det første som hjelper mennesker i nød? USA! Til dere som kritiserer Bush sin utenrikspolitikk…Tør jeg påminne dere hvordan det hele startet? To fly styrtet inn i World trade center og drepte 3000 uskyldige mennesker..Bush frigjorde millioner av mennesker fra djevelske regimer som Taliban og Saddam-regimet! -Det norske media skal må alltid finne en måte å sverte Usa på! Hvorfor viser ikke det norske media at Bush står å kysser, klemmer, trøster og ber for ofrene i New Orleans!?Bush er en god og kristen mann! Hva slags bilde er det det norske media lager av Usa egentlig? Jeg kaller ikke Europa for Europa, jeg kaller det for Eurabia! De driver med hat propaganda mot Israel og Usa og det har de alltid gjort! Det er en skam å komme fra Norge! Usa er verdens største kristne og demokratiske land, det er derfor muslimene hater Usa som de gjør! Hvem reddet oss i 2. verdenskrig? Usa, utaknemmlige fjols.. GOD BLESS AMERICA!
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Mener du at amerikansk utenrikspolitikk startet for under fire år siden? Da har du et interessant utgangspunkt for en videre diskusjon.
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Apropos GOD BLESS og presidenten og andres stadige henvisninger til GOD BLESS og GOD'S Own COUNTRY etc... ...tror du det er noe i teorien om at orkanene er et slags bønnesvar?
Gjest Homer Simpson Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Hvem reddet oss i 2. verdenskrig? Usa, utaknemmlige fjols.. GOD BLESS AMERICA! ← Sovjet. Uten Sovjet hadde ikke de vestlige allierte kommet på land i Normandie.
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Usa, utaknemmlige fjols.. ← Men akkurat denne påstanden er jeg ikke enig i. Jeg kan være enig i at det er mange utakknemlige fjols i USA, men det finnes tross alt unntak. Problemet er at mange av de utakknemlige fjolsene i dag har kommet seg inn i viktige politiske posisjoner, sånn at det er vanskelig å få øye på det som tross alt er bra. Men jeg tror det vil snu seg om noen år.
~sikka~ Skrevet 3. september 2005 #6 Skrevet 3. september 2005 Hvorfor viser ikke det norske media at Bush står å kysser, klemmer, trøster og ber for ofrene i New Orleans!?Bush er en god og kristen mann! ← - Hvorfor var han der ikke første dagen og gjorde det? - Hvorfor sender han ikke inn all hjelpen som står klar? - Hvorfor slipper de ikke inn andre land til å hjelpe til? - Hvorfor må de sende inn menn helt fra irak for å gjøre det nasjonal-garden i nabostaten kan gjøre?
Gjest Dum Perignon Skrevet 3. september 2005 #7 Skrevet 3. september 2005 Hvorfor viser ikke det norske media at Bush står å kysser, klemmer, trøster og ber for ofrene i New Orleans!?Bush er en god og kristen mann! ← Nei, det kan du si! Jeg har bare sett dette på NRK1 og NRK2, samt TV2 og TVNorge. Her må alle de andre TV-kanalene skjerpe seg, synes jeg! Jeg snakket med en kompis som bor på Ammerud, og Borettslaget hadde ikke nevnt dette med et eneste ord på sin NærTV. Fy flate!
Gjest katti Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 Det begynte før styrten i world trade senter!
hecuba Skrevet 4. september 2005 #9 Skrevet 4. september 2005 Enkelte ting er det vel ganske opplagt at presidenten må gjøre, uansett om det hadde vært Bush, Clinton eller Kerry. Dersom man virker kald og usympatisk i en slik situasjon ville man blitt kastet ut av det Hvite hus. Det sier egentlig ingenting om hans kvaliteter som president eller hvor godt et menneske han er.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 (endret) (innlegget til trådstarter er da vel ironisk ment (satser jeg på)) Endret 5. september 2005 av soleil~noir
Wonderwoman Skrevet 7. september 2005 #11 Skrevet 7. september 2005 Vi får håpe det.... Men klarer ikke helt å legge fra meg den med å minne oss på at det startet (!) med at to fly styrtet inn i Twin Towers.... Bank, bank! Hallo, hallo! Er det noen hjemme?
Gjest gotthard Skrevet 9. september 2005 #12 Skrevet 9. september 2005 hvorfor de to flyene har blitt en stor del av hverdenshistorien har tydeligvis blitt borte, slik hender når du bare ser en side av saken. usa tar på seg æren for og vinne ww2, sanheten er att de ikke hadde klart og jage hitler uten mange andre land som alierte (tyskland blei angripi fra alle kanter, også innbyrdes, og måtte da spre forsvaret over en lang og tynn front), de andre ville heller ikke klart seg uten usa sin hjelp. bush har gjort mere skade på usa enn noen orkan klarer
Caramba Skrevet 9. september 2005 #13 Skrevet 9. september 2005 Det er vel ikke det at folk hater USA så veldig, men resten av verden synes kanskje den arrogante gi-f... holdningen til Bush og republikanerbanden hans er litt usmakelig, eller? Når det gjelder naturkatastrofen i Gulfen nylig: USA står for 25% av utslippene av klimagasser her i verden, så at orkaner er blitt kraftigere og mer ødeleggende de siste årene KAN ha en sammenheng. Global oppvarming=kraftigere uvær. Bush er ikke en miljøvennlig president, tvert i mot. Kanskje på tide at verdens største forrurenser begyner å tenke litt på sin egen og resten av verden sin fremtid her på jorda?
*M* Skrevet 9. september 2005 #14 Skrevet 9. september 2005 Dersom de er så stolte av sitt eget land at de ikke vil ta i mot hjelp fra andre land, men skal prakke sin hjelp på andre kan de bare ha det så godt!
hecuba Skrevet 9. september 2005 #15 Skrevet 9. september 2005 (innlegget til trådstarter er da vel ironisk ment (satser jeg på)) ← Tror ikke det.. Har sett dette innlegge postet flere steder, og dersom man ser på svarene trådstarter gir, tror jeg ikke det er ironisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå