AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg klarer å gjøre enkelte ting på min høyre fot/høyre hånd/fingre/tær, som jeg ikke klarer motsatt. Jeg skriver og sparker med høyre siden. Klarer å bøye enkelte tær/fingre, som ikke går på andre siden. Noen som har noe lignende? Hva skyldes det? 😅 Anonymkode: 8794c...48a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 MonaSunde skrev (Akkurat nå): Onanere. Hvorfor er det slik? Musklene/armen er jo like på begge sidene. Anonymkode: 8794c...48a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er helt handicapet på ene siden. Det er rett og slett flaut. Det jeg kan gjøre med den feile hånden er å skrive speilvendt. ☺️ Av alle ting. Kan ikke gre håret en gang, men noe så unyttig er helt kurant. Anonymkode: 9b6e4...070
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er helt handicapet på ene siden. Det er rett og slett flaut. Det jeg kan gjøre med den feile hånden er å skrive speilvendt. ☺️ Av alle ting. Kan ikke gre håret en gang, men noe så unyttig er helt kurant. Anonymkode: 9b6e4...070 Noenlunde samme her. Er du handikkapet der pga sykdom..? Anonymkode: 8794c...48a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Det går ikke an å pusse tenner med venstre hånd Anonymkode: 00162...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå