Gå til innhold

Dere 86’ere, hva gjør dere i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne er til alle som er født i året ‘86. Hva gjør dere i dag og føler dere at dere er der dere skal være i livet? Ble det familie og barn på dere?

Er litt spennende å få oppdateringer fra andre som er akkurat like gamle som meg :)

Anonymkode: 7b064...62c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligger her og venter på at 2åringen og 3åringen skal sovne, så skal jeg ut å ta en joggetur, etterfulgt av Netflix&chill. 

Føler jeg er på riktig sted. En jobb jeg trives i (lærer) og en familie jeg elsker, inkludert hunder og høner. 

Anonymkode: a1bfb...b7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gift , 3 barn og bor på aldre siden av landet... 

Skulle ønske jeg hadde utdanning!

Anonymkode: 8324b...77b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Singel, leier, jobber som daglig leder, har ingen barn og stortrives!

Anonymkode: 720b2...be7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er gift og har to barn, mastergrad, fast jobb og er ganske fornøyd med livet. Eier egen leilighet, men har ganske liten plass, ønsker oss enebolig, det blir vel neste skritt...

Anonymkode: 68960...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mye yngre enn 86er, men kan fortelle om søsknene mine(85&86ere). Hun ene har fått hus, kjempegodt betalt jobb, mye fritid, gift, tre katter, to unger og svært lykkelig.

Hun andre er gift, eier stort hus, reiser mye(-nå), hverken dyr eller barn, trener mye, jobber mye. Er svært lykkelig.

Anonymkode: 03bb3...12e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboer over 10 år, 2 barn og en bonusdatter. Hater jobben min 🙈😅 så på utkikk etter ny. Mye traumer fra barndommen som jeg driver å "fikser oppi". Familielivet er perfekt, men arbeidslivet er jeg langt unna det jeg ønsker. 

Anonymkode: a6cc2...037

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Denne er til alle som er født i året ‘86. Hva gjør dere i dag og føler dere at dere er der dere skal være i livet? Ble det familie og barn på dere?

Er litt spennende å få oppdateringer fra andre som er akkurat like gamle som meg :)

Tjoda, etter hvert ble det en universitetsutdanning, men før det fikk jeg et barn i en alder av 18, som "snart" er voksen. Føler jeg har gått motsatt rekkefølge av de fleste, men likevel kommet i mål på et vis. Nå har jeg et stort studielån, men har også drømmejobben. Leier stadig vekk, men endelig ser det ut til å bli en endring på det også etter hvert.

Og deg, hvordan har det gått?

Anonymkode: adc27...63e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Tjoda, etter hvert ble det en universitetsutdanning, men før det fikk jeg et barn i en alder av 18, som "snart" er voksen. Føler jeg har gått motsatt rekkefølge av de fleste, men likevel kommet i mål på et vis. Nå har jeg et stort studielån, men har også drømmejobben. Leier stadig vekk, men endelig ser det ut til å bli en endring på det også etter hvert.

Og deg, hvordan har det gått?

Anonymkode: adc27...63e

Her ble det utdanning, som omsider ble avbrutt. Ny utdanning som jeg ble ferdig med i fjor, oppi det hele så klarte jeg å ta  eksen min i å være utro mens jeg var høygravid, så her har det gått hulter til bulter men ganske snart er jeg der jeg skal være :) Ungen er straks 4 år, og jeg har nylig kjøpt meg min første leilighet 🥳

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboer, barn, enebolig, bil, lang utdanning, reist mye, fast og trygg jobb, gode venner. Jeg er heldig og fornøyd med livet! 

Anonymkode: e5365...b8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...