Gjest Gruer meg Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Om en times tid skal jeg levere pus hos en venninne som skal passe henne mens vi er på ferie i 3 uker... Og jeg gruer meg Hun har to katter selv, og jeg tror pusejenta mi helt sikkert får det kjempefint og gøy og spennende og alt, men jeg gruer meg til å levere henne og være borte fra henne i 3 uker... Selv om jeg gleder meg skrekkelig til ferie, så klart Uff, bare håper jeg ikke begynner å grine, haha.. Huff, så tussete vi blir når det kommer til dyrene våre
Gjest Piper Skrevet 3. september 2005 #3 Skrevet 3. september 2005 Pus kommer sikkert til å få det kjempe godt. Husk å slappe av og kose deg du også, for tenker du for mye på pusen, kan ferien din bli ødelagt. Noe du sikkert ikke vil.
Gjest Gruer meg Skrevet 3. september 2005 #4 Skrevet 3. september 2005 Nå er hun levert, og det var fresing og gud vet hva... Går nok et par dager, så er alt i skjønneste orden, tenker jeg Vet hun er i gode hender, så.. Sikkert kjempespennende for henne også, å være på ferie, hihi...
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 #5 Skrevet 3. september 2005 Ja, det det er vanskelig å liksom si hadet til dyret i noen dager. Men jeg tror pusekatten din kommer til å få det bra jeg. mjau..
Xora Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Skjønner godt hvordan du har det. Jeg har vært borte i helgen og måtte overlate vofsen til bror. Og bror skulle ha ferie hele denne uka og har tatt med seg darlingen min på fjellet. Så igår kveld kom hjem til tom leilighet. Dere kan tro jeg hadde det vondt, at jeg gråt mine ensomme tårer. Men vofse har det jo helt topp han, fjellturer hver dag og bare masse kos og selskap - i motsetning til å være hjemme 8 timer om dagen alene mens jeg jobber. Man kan jo lure på hvem som blir mest avhengig av hvem, dyra av eieren eller vi av dyra! Håper denne uka går rasende fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå