AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Jeg er veldig glad i pizza med peperoni/chorizo på, men synes jeg har lest av man skal være forsiktig med spekemat. Kan jeg spise dette? Og spekeskinke, kan det spises om det er stekt på pizza? Eller burde man holde seg langt unna? Anonymkode: 8549d...3a0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Så lenge det varmebehandles er det greit Anonymkode: cf0da...cec 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er veldig glad i pizza med peperoni/chorizo på, men synes jeg har lest av man skal være forsiktig med spekemat. Kan jeg spise dette? Og spekeskinke, kan det spises om det er stekt på pizza? Eller burde man holde seg langt unna? Anonymkode: 8549d...3a0 Det er bare å spise spekemat som har blitt varmebehandlet Peperoni og spekeskinke på pizza blir jo stekt på over 200 grader pluss, det dreper det meste. Det er rått kjøtt man skal unngå, men selv spekemat i Norge er vanligvis veldig trygt. Anonymkode: c6e54...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 For å si det sånn; jeg fråtser når vi lager pizza med serranoskinke og blåmuggost 😄 Anonymkode: ba34c...eb4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå