AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Hvor kan man få kjøpt sitteputer til pallesofa? De som er 120*80 cm. Jeg har kun funnet på Jysk som har vært utsolgt i flere uker, og Bauhaus som kun leverer i arbeidstiden, og jeg har ikke mulighet for å dra hjem fra jobb for å ta i mot... Anonymkode: 2ce8c...9a4
Jif Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Jeg har sett på Skeidar. Lurer på om Ellos eller Jotex også har. Selv kjøpte jeg skumgummimadrass på Jysk eller Ikea og skar til og laget trekk selv på min benk.
Duff Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 Kjøp skumgummimadrasser og skjær de til. Jeg har kjøpt skumgummi på mål hos den lokale gardinforhandleren og sydd trekk til.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Jeg skulle ønske jeg kunne sy trekk selv, men det klarer jeg ikke Jeg klarer ikke legge opp bukser engang, så ser for meg at det å sitte å sy store putetrekk for hånd både vil bli stygt og kreve mer tålmodighet og sy-kunnskaper enn hva jeg innehar... Men fant noen på Skeidar som var litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, og noen på Jotex! Takk Tar gjerne i mot enda flere tips også 😄 Anonymkode: 2ce8c...9a4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle ønske jeg kunne sy trekk selv, men det klarer jeg ikke Jeg klarer ikke legge opp bukser engang, så ser for meg at det å sitte å sy store putetrekk for hånd både vil bli stygt og kreve mer tålmodighet og sy-kunnskaper enn hva jeg innehar... Men fant noen på Skeidar som var litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, og noen på Jotex! Takk Tar gjerne i mot enda flere tips også 😄 Anonymkode: 2ce8c...9a4 Et tips: Kjøp skumgummimadrass, kutt opp, kjøp noe plate og en ordentlig stiftemaskin Da kan du kjøpe et stoff på Stoff og Stil (Dralon er best), og så stifte det fast i plata under! Da er det eneste du må få til å stramme stoffet Anonymkode: 6cbd4...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Kjøpe på IKEA for noen år siden. Anonymkode: f324a...ee8
Jif Skrevet 8. mai 2021 #7 Skrevet 8. mai 2021 Du kan gjerne også kjøpe madrass og stoff og dandere stoffet som om du pakket inn en pakke og så sette noen sting på undersiden. De kan være grisestygge, ingen som ser. Det er kanskje heller ikke så lenge til det blir salg på hagemøbler og utstyr om du synes de du fant er for dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå