Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #1 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg får bare til å laste opp avatarer som er gif men ikke jpg og jpeg osv slik det står at dere støtter. hva skal jeg gjøre? er litt lei av denne avataren da jeg hadde den på en bruker jeg brukte før (måtte lage ny, fordi passordet ble forandret på den forrige som var Alterna..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2005 #2 Del Skrevet 3. september 2005 endre den du ønsker til gif format. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #3 Del Skrevet 3. september 2005 Hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #4 Del Skrevet 3. september 2005 Hm, fikk gjort om ett bilde til gif, men likevel når jeg laster det opp, kommer fortsatt dette gamle bildet opp... strange... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 3. september 2005 #5 Del Skrevet 3. september 2005 Fant feilen nå - gjorde om bildene til GIF og sletta cookies og internetfiler pluss historyen så gikk det helt greitt å laste opp ny avatar. Thanks for tips om å gjøre om til GIF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2005 #6 Del Skrevet 3. september 2005 måtte gjøre det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 8. september 2005 #7 Del Skrevet 8. september 2005 Jeg får det heller ikke til... Hvordan endrer man til gif-format da? (ser at dere skjønte det før noen følte seg kallet til å komme med en bruksansvisning..) Men det gjør ikke jeg - datadust som jeg er. Skjønner ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glasspus Skrevet 23. oktober 2005 #8 Del Skrevet 23. oktober 2005 Eg plages eg også, bildet blir så dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå