Petronella83 Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Kan man endre utregning for når man har eggløsning? Jeg noterer alle hendelser som sex, mensen, utflod o.l. der, men appen regner jo selv ut når jeg angivelig skal ha EL. Men den vil ha det til at jeg har EL nesten en uke før jeg egentlig har det, og det er så irriterende. Går det an å legge inn dette selv, annet enn å skrive det som et notat?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Ikke fått det til selv. Kanskje bruke en annen app? Anonymkode: 038d7...525
Solina Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 1 hour ago, Petronella83 said: Kan man endre utregning for når man har eggløsning? Jeg noterer alle hendelser som sex, mensen, utflod o.l. der, men appen regner jo selv ut når jeg angivelig skal ha EL. Men den vil ha det til at jeg har EL nesten en uke før jeg egentlig har det, og det er så irriterende. Går det an å legge inn dette selv, annet enn å skrive det som et notat? Jeg mener den endrer hvis man registrerer positiv EL-test. Så det går jo an å gjøre hvis du er sikker på egen eggløsning 🙃 jeg har hatt samme problemet da, synes den er veldig treg på å skjønne syklusmønsteret mitt, og virker som den ikke «godtar» lengre sykluser enn 34 dager..
Petronella83 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2021 Solina skrev (1 time siden): Jeg mener den endrer hvis man registrerer positiv EL-test. Så det går jo an å gjøre hvis du er sikker på egen eggløsning 🙃 jeg har hatt samme problemet da, synes den er veldig treg på å skjønne syklusmønsteret mitt, og virker som den ikke «godtar» lengre sykluser enn 34 dager.. Ok, men jeg har ikke funnet noen annen måte å registere positiv EL-test på enn å skrive det som notat? Har du pro-versjon, eller?☺️ Kunne sikkert funnet meg en bedre app, men syns den er grei likevel bare for å holde litt oversikt. Eneste er at det irriterer meg at eggløsningen alltid blir feil😅
Molly_ Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Der du legger inn notat osv kan du helst nederst velge flere parametere. Der finner du eggeløsningstester, da endrer den eggeløsning når du legger inn positiv test 😊 1
Solina Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 (endret) 20 minutter siden, Petronella83 said: Ok, men jeg har ikke funnet noen annen måte å registere positiv EL-test på enn å skrive det som notat? Har du pro-versjon, eller?☺️ Kunne sikkert funnet meg en bedre app, men syns den er grei likevel bare for å holde litt oversikt. Eneste er at det irriterer meg at eggløsningen alltid blir feil😅 Nederst på siden der du logger alt mulig kan du velge «More parameters», og der er blant annet en eggløsnings-widget 😊 Endret 7. mai 2021 av Solina
Petronella83 Skrevet 7. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2021 Solina skrev (27 minutter siden): Nederst på siden der du logger alt mulig kan du velge «More parameters», og der er blant annet en eggløsnings-widget 😊 Ååååå, milde måne!!! Det har jeg ikke sett før nå!😅 Tusen, tusen takk!!🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå