AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #1 Skrevet 7. mai 2021 Han var livredd for at jeg skulle få nytelse fra annet enn han. Så han ødela vibratorledning og kastet dildo i søpla. Så limte han igjen min barberhøvel som var med vibrator 😂 Jeg visste ikke en gang at høvelen kunne vibrere, forstår heller ikke poenget med det. Tydeligvis ble han kjempe stressa for at jeg skulle få nytelse utenom. Nå som han er eks så får jeg sinte og ufine meldinger om det er fremmede biler i gårdsplassen min. Hvordan er din nåværende eller tidligere partner? Anonymkode: 821c8...c48
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #2 Skrevet 7. mai 2021 Han sletta en halvskrevet masteroppgave da han ikke likte folk med ambisjoner. Anonymkode: a4dcd...5b8 20
ryzorwarlock Skrevet 7. mai 2021 #3 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han sletta en halvskrevet masteroppgave da han ikke likte folk med ambisjoner. Anonymkode: a4dcd...5b8 Det er sykt. Å ødelegge folk sine utdanninger eller skoleting er bare barnslig. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #4 Skrevet 7. mai 2021 Han slettet alle bildene som vi tok av barnet vårt under fødselen , og tiden etter. Han skulle straffe meg pga sin egen sjalusi. Sykt at man var sammen med den mannen fra 19-30 år. Anonymkode: 6dbbd...fbb 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #5 Skrevet 7. mai 2021 Jeg var sammen med ei som kom fra et annet land når jeg var yngre, men jeg måtte avslutte forholdet fordi at jeg følte hun hadde psykopatiske tendenser. Etter det ble slutt så begynte hun å stalke meg, pluss ei venninne som jeg hadde et platonisk vennskap med. Hun helte grus i bensintanken min, drepte katten min, sprengte postkassen mange ganger, ringte vennene mine og fortalte at jeg hadde mishandlet henne, i tillegg til ren psykisk tortur. Politianmeldte henne, men saken ble henlagt. Det endte med at hun mistet sporet av meg når jeg skiftet etternavn (som ikke var pga henne), og jeg har ikke hørt fra henne siden, da jeg også flyttet, og byttet telefonnummer. Håper hun fikk karma som fortjent. Noen år senere fortalte kompisen min, som hadde spleiset oss, at han kun gjorde det for å få henne bort fra seg. Har ikke hatt kontakt med kompisen min etter det heller, for å si det sånn. Anonymkode: 3f57e...45f 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #6 Skrevet 7. mai 2021 Samboer er sur og ber meg velge mellom han og en veninne det han ikke vet er at i hodet mitt velger jeg venninna Anonymkode: 64ee8...058
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #7 Skrevet 7. mai 2021 Hun hadde tømt hele søppelbøtta med brukte tamponger i veska mi. Tydeligvis rett før hun dro. Anonymkode: 38439...6b3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #8 Skrevet 7. mai 2021 ryzorwarlock skrev (17 minutter siden): Det er sykt. Å ødelegge folk sine utdanninger eller skoleting er bare barnslig. Ja. Gjorde det enkelt å gå. Det forholdet ga meg mange gode lærepenger jeg har hatt nytte av senere da 😊 Anonymkode: a4dcd...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #9 Skrevet 7. mai 2021 Hvor skal man starte 😂 men det som var toppen av kaka var da jeg var dum nok til å bli med han hjem fra byen etter at det ble slutt pga han sa alt jeg ville høre. Han var utro og jeg gjorde det endelig slutt, selvom jeg fortsatt var glad i han. så jeg ble med han hjem og han bor en time unna der jeg bodde, midt på natta. Vi hadde oss og jeg lå naken i sengen og ventet på han og han skulle bare på do. Når han kommer ut fra badet, så ringer han politiet og sier at han har en gal eks som nekter å reise og at de skulle komme og hente meg. Jeg trodde først han tullet, men han ville ta igjen for at jeg hadde gjort det slutt pga utroskapen hans. så jeg endte med å bli kastet ut av huset midt på natta på et øde sted, hvor jeg ikke kjente noen og ikke noe taxi å få tak i. «Heldigvis»hadde han en kamerat som bodde i nærheten som var så grei som lot meg sove på sofaen der.. men tror du ikke kompisen hans var lik og sa til eksen at vi hadde hatt oss. jeg som lå og gråt resten av og var knust av eksen atter en gang. Eksen ble selvfølgelig sur for det og han ringte meg hver eneste lørdag og søndag, og alle dager man kan feste på og sa han savnet meg og alt. Fikk heldigvis blokkert han og gjort så ukjent nummer ikke kunne få tak meg. Dette er 5 år siden og han kan fortsatt oppsøke meg hvis jeg drar ut og prøver å fortelle meg hvor suksessrik han kommer til å bli, og han forfølger søstern min om han ser henne ute. Han er psykopaaaat. Han pleide alltid å kreve at jeg sendte melding på kvelden(vi bodde ikke sammen) for å bevise at jeg var alene når jeg skulle sove. Glad jeg kom meg bort fra han. Anonymkode: 10486...138 5
powerpuffen Skrevet 7. mai 2021 #10 Skrevet 7. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sletta en halvskrevet masteroppgave da han ikke likte folk med ambisjoner. Anonymkode: a4dcd...5b8 Jeg håper virkelig dette er tull. Det er med 30stp 450 timers arbeid det grovt sett. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 #11 Skrevet 7. mai 2021 Ringte den nye kjæresten min og drapstruet barna hans. Anonymkode: e51a3...516 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #12 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 15.36): Han var livredd for at jeg skulle få nytelse fra annet enn han. Så han ødela vibratorledning og kastet dildo i søpla. Så limte han igjen min barberhøvel som var med vibrator 😂 Jeg visste ikke en gang at høvelen kunne vibrere, forstår heller ikke poenget med det. Tydeligvis ble han kjempe stressa for at jeg skulle få nytelse utenom. Nå som han er eks så får jeg sinte og ufine meldinger om det er fremmede biler i gårdsplassen min. Hvordan er din nåværende eller tidligere partner? Anonymkode: 821c8...c48 For en syk syk mann!! Hvorfor skal noen begrense andres seksualitet? Iallefall når det gjelder en vibrator/dildo🙈🙈 Anonymkode: 77c71...cfa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #13 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 7.5.2021 den 15.36): tidligere partner? Holdt meg våken i 24 timer å forhørte meg om og om igjen.. skjedd flere ganger. Ble nervevrak og tvilte på min egen realitet. Anonymkode: c1489...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #14 Skrevet 8. mai 2021 Hei, Dere som har hatt en sykelig sjalu kjæreste og holdt ut i lang tid. Typ som ikke lar dere snakke med andre eller blir sur fordi dere er sosiale. Hvordan har det påvirket dere i ettertid? Hva har vært mest vanskelig med ny kjæreste? Spør fordi jeg har nå møtt en mann som hadde en veldig sjalu dame før. Hun var ekstrem. Og jeg merker at han er ganske innesluttet av seg og ikke så frempå på en måte. Litt vanskelig å komme innpå han. Jeg lurer på hvordan jeg kan best hjelpe han med det da jeg tenker at man blir kjempestresset av slike vonde og kontrollerende typ relasjoner. Jeg er selv ikke sjalu i det hele tatt, heldigvis. Anonymkode: ab14b...ee4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #15 Skrevet 8. mai 2021 Funnet på at jeg har hatt andre på rommet mitt bare for å være sint og manipulere meg. Helt sykt Anonymkode: 21daf...83a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #16 Skrevet 8. mai 2021 Satte en vibrator han selv hadde kjøpt i vinduet, bak TVen slik at jeg ikke så den selv med det samme, men alle naboene mine så den nok.... Tok mobilen min og sendte sms til eksen min og skrev at "jeg savnet ham, skulle aldri gjort det slutt" og at jeg angret på at jeg ble sammen med ham (som skrev smsen) Måtte ringe 112 da han drakk seg stupfull og truet med å skade seg selv med brødkniven min. Idiot..Glad jeg ble kvitt ham. Anonymkode: 56ce4...463
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #17 Skrevet 8. mai 2021 Han holdt meg våken om natta og forhørte meg om alt mulig piss🤯 Om han ikke trodde på meg kunne han avhøre barnet vårt for å se om historiene stemte. Leita i søpla etter mistenkelige ting når han kom hjem fra gutteturer. Klikka fordi jeg tok bilen til jobb og ikke bussen, for da kunne jeg stoppe hos en elsker i hans hode. Lage store diskusjoner før og etter vi hadde vært på besøk hos venner og familie. "Tror du de liker meg?" Osv i flere timer. Bøyde telefonen min da han ikke fikk koden og lese meldinger. Fulgte etter meg i huset om jeg pratet med venninner i tlf. klikka da jeg danset på kjøkkenet med barnet, for naboen kunne jo se meg og få lyst på meg. Klipte i stykker shortser da han mente jeg frista naboene om jeg gjorde hagearbeid i dem. Uansett hva jeg gjorde eller ikke ble det et avhør. For han mente jeg flørta med alt og alle. Han nekta og kjøre oss hjem etter barnet fikk gips fordi han mente jeg hadde flørta med legen. Anonymkode: 39a57...e93 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #18 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han holdt meg våken om natta og forhørte meg om alt mulig piss🤯 Om han ikke trodde på meg kunne han avhøre barnet vårt for å se om historiene stemte. Leita i søpla etter mistenkelige ting når han kom hjem fra gutteturer. Klikka fordi jeg tok bilen til jobb og ikke bussen, for da kunne jeg stoppe hos en elsker i hans hode. Lage store diskusjoner før og etter vi hadde vært på besøk hos venner og familie. "Tror du de liker meg?" Osv i flere timer. Bøyde telefonen min da han ikke fikk koden og lese meldinger. Fulgte etter meg i huset om jeg pratet med venninner i tlf. klikka da jeg danset på kjøkkenet med barnet, for naboen kunne jo se meg og få lyst på meg. Klipte i stykker shortser da han mente jeg frista naboene om jeg gjorde hagearbeid i dem. Uansett hva jeg gjorde eller ikke ble det et avhør. For han mente jeg flørta med alt og alle. Han nekta og kjøre oss hjem etter barnet fikk gips fordi han mente jeg hadde flørta med legen. Anonymkode: 39a57...e93 Kunne vært min eks! Heldigvis ble jeg aldri gravid med ham og slapp unna etter x antall år... håper du er en bedre plass nå Anonymkode: c1489...b2a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #19 Skrevet 8. mai 2021 Han vekket meg med å sparke meg bokstavelig ut av sengen og skrek til meg «hvor mange knullet du i går?!» Jeg hadde vært på en jobbfest, og siden partnere ikke var invitert, så måtte det jo bare bety at hele bedriften hadde gang bang 🤔 Anonymkode: 3491e...669 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #20 Skrevet 8. mai 2021 Sprinkle skrev (På 7.5.2021 den 16.50): Jeg håper virkelig dette er tull. Det er med 30stp 450 timers arbeid det grovt sett. Litt spesielt å ikke ha sikkerhetskopi da. Anonymkode: c9478...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå